Hoe moet je verjaardagen invullen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik weet dat je bij contacts de verjaardagen kan invullen zodat de kalender je netjes zegt wie er jarig is op die dag... nu is mijn vraag...moet ik bij de verjaardagdata het goede jaartal ook invullen om Outlook dit elk jaar te laten onthouden? Bijvoorbeeld..ik ben 3 augustus 1980 jarig.. moet ik dan 1980 invullen of mag 2006 ook? Ik wil dus niet elk jaar dat gedoe op nieuw invullen...

Allard,

Als je de datum invult bij contactpersonen (tabblad details) dan zal outlook de rest van zelf invullen. Het maakt niet uit op welk jaar je het zet.

Hans

Hoi,

Beiden kan (1980 of 2006). vanaf dat moment zal elk volgend jaar de verjaardag keurig worden vermeld. Ik gebruik het zelf ook al meerdere jaren en iedereen vindt dat ik toch zo attent ben ....... :p
Ik heb echter ook een Ipac pda en daarop wordt achter de naam elk jaar ook de leeftijd vermeld (nog attenter .... :D ). Ja, en dat gaat natuurlijk alleen goed, als ik ook het geboortejaar correct injast.
Advies dus: voer de complete geboortedatum in.
Maar mocht je al ik weet niet hoeveel mensen hebben ingevoerd, dan 'bijt' het niet als je het niet hebt gedaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan