Hoe mooie site

Status
Niet open voor verdere reacties.

yayme

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Hallo allemaal ,

ik ben bezig aan een site , nog helemaal niet profesioneel.
en zeker omdat ik afbeeldingen toevoeg, maar op de ene pc staan ze mooi naast elkaar , maar een andere dan weer helemaal in de war !:(
Iedereen ziet mijn website anders. hoe kan ik er voor zorgen dat iedereen mijn website het zelfde ziet en niet met de plaatjes door alkaar ?:)

Alvast bedankt;)

Dit komt omdat de HTML structuur van de website waarschijnlijk niet aan de regels voldoet.
Je kunt dit controleren op validator.w3c.org.
Hier kun je de HTML plakken of een URL laten controleren en vervolgens moet je alle waarschuwing en fouten wegwerken ;)

Zorg dat je tabellen, frames en afbeeldingen een grootte hebben in pixels en niet in procenten.

Groeten Marcel

Voor een echt goed advies zullen we meer hebben aan de url.

Zorg dat je tabellen, frames en afbeeldingen een grootte hebben in pixels en niet in procenten.

Groeten Marcel

Dit is de grootste onzin.
Wat nou als je een dynamische layout aan het bouwen bent..

Procenten of pixels zorgen alleen voor een bredere/hogere of smallere/lagere layout dit zorgt er verder niet voor dat de website uit elkaar breekt.

Bovendien: lay-out maken met behulp van tabellen en frames is 'bad practice'

Aangezien de TS erg weinig informatie heeft gegeven zullen we oplossingen moeten gokken.
Wanneer de TS op zijn minst de url van zijn website kan posten kunnen we gerichtere antwoorden geven.
Ik weet bijv. niet of hij een dynamische of statische website aan het bouwen is.

Groeten Marcel

Aangezien de TS erg weinig informatie heeft gegeven zullen we oplossingen moeten gokken.
Wanneer de TS op zijn minst de url van zijn website kan posten kunnen we gerichtere antwoorden geven.
Ik weet bijv. niet of hij een dynamische of statische website aan het bouwen is.

Groeten Marcel

Dynamisch of statisch heeft er ook niet mee te maken.
Het is overduidelijk dat de HTML gewoon niet gevalideerd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan