Hoe "Mount" ik dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimpiewillem

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2012
Hallo,
Ik heb Pro Cycling Manager gedownload met een database.
Ik moest deze (volgens *knip* in dezelfde folder zetten.
Dat heb ik dus gedaan:
*knip*

Als ik PCM.exe open zegt het dit:
Insert the PCM 2010 disc into the disc drive and press "Retry". If the disc is in the drive, make sure its contents can be viewed in the Windows Explorer. If it is a multidisc product, try the main disc or others. If nothing helps, press "Error report" and send the report to product technical support.

Als ik het mount met daemon tools/Virtual Clone Drive gebeurd er niks...

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke versie van Pro Cycling Manager is het?

EDIT: ik heb er overheen gelezen, het is 2010.

Dit spel is beveiligd met StarForce. Misschien staat er een crack op de image die je hebt gedownload.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei: het spel is beveiligd met StarForce. Ik meen dat je ook online moet activeren. Je hebt dus een crack nodig om het te kunnen spelen indien je het niet origineel hebt.

Zoals ik al zei: het spel is beveiligd met StarForce. Ik meen dat je ook online moet activeren. Je hebt dus een crack nodig om het te kunnen spelen indien je het niet origineel hebt.

Oh...
Kan het zijn als ik een andere database download dat ik het dan wel kan spelen zonder crack?

Ik heb de linken in het eerste bericht verwijderd.
Dat is bij ons niet toegestaan (warez) er over praten kan en mag maar zonder linken te geven van waar en of hoe je het kunt oplossen.
Zolang dit in acht wordt gehouden is er geen probleem.
Zodra er linken aan te pas komen gaat dit dicht met een aanzegging tot een verbanning van ons forum.

Laatst bewerkt door een moderator:
De beveiliging van het spel zit in de executable (het bestand waarmee je het opstart). Een database zal hier niets aan veranderen.

@puppie:

De eerste site die de TS gepost had m.b.t. de database was gewoon een legale site, een fansite voor de PCM spellen. Er wordt ook gelinkt naar deze site op de officiële homepage van het spel. Die site heeft dus niets met warez te maken.

@m4rc0 bedankt voor de aanvulling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan