hoe Mozilla Firefox laten refreshen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitecfreak

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2003
FireFox NL heeft een nare eigenschap, ik krijg het probleem maar niet verholpen.
FireFox blijft de pagina's uit cache halen.
Tevens een refresh F5 enz enz blijft FireFox mij de oude pagina sturen, IE daarentegen doet het wel uitstekend!
Wat moet ik wijzigen in mozilla Firefox om deze echt te laten refreshen en er geen twijfel meer is of een site geupdate is!
mvgr

CTRL+F5 al geprobeerd? Anders moet je even de cache leegmaken bij:

Extra>Opties>Privacy

Hallo,
leeg maken is geen optie, de volgende keer haalt FF het weer uit cache...
ctrl F5, nee ook niet

Extra>Opties>Privacy dit is toch IE?

FireFox kent alleen:
Bestand/Bewerken/Beeld/Ga/Bladwijzer/Gereedschappen/Hulp
Maar geen Extra, bij gereedschappen kennen we alleen voorkeuren met een paar opties...

Als ik elke keer knopjes moet drukken alvorens ik zeker weet dat FF de allernieuwste pagina heeft opgehaald dan maar weer IE.

p.s. Mozilla 1.7.1 doet precies hetzelfde...
Snap er helemaal niets van

Huh maar ik gebruik Firefox ook, versie 1.0 NL. Hmm misschien bij Gereedschappen. Dat is de enige die ik anders heb.

OK, Privacy gevonden, maar lost niet het probleem op.
Ik wil iets aanvinken en niet even een buffer leegmaken want de volgende keer zit ik weer met het gedonder.

Enkele weken heb ik op een site voor updates gekeken, weken geen updates... mooi... totdat ik IE eens opstarte en er twee weken lang wel updates waren.... Dank je wel FF en dat wil ik nu voor de 100% voorkomen!
Is er een FireFox help pagina?

p.s. Op www.radiocontinu.nl staat het laatste nieuws:
Dit is een page van het DagbladvhNoorden een automatische refresh gaat in IE uitstekend, in Mozilla, vergeet het maar!

Je zou kunnen proberen de cache op 0 te zetten zodat er helemaal geen cache kan worden aangemaakt.

Bedankt voor de tip, dus een bug van FireFOX?
IE heeft ook een buffer en werkt wel naar behoren..
Ik ga eens zoeken op help forum van FireFox.
Bedankt voor je moeite en fijne feestdagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan