Hoe muziek opslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabel4

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Hoi,
Het lukt me niet van een presentatie op te slaan mét muziek erbij. Na het opslaan van de presentatie krijg ik deze wel te zien maar géén muziek te horen.

Is het mogelijk een "viewer" met de presentatie mee te sturen voor iemand die geen Powerpoint om de pc heeft staan. Niet verwijzen naar een site waar je dit kan downloaden, het moet kunnen meegestuurd worden.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes, Isabel.

Hi,

Vraag 1, dan doe je blijkbaar iets verkeerd. Wat weet ik niet op dit ogenblik. Dus vertel eens wat je doet om de muziek in te voegen.

Vraag2 Je pps viewer, moet worden installed, dus .. je kan dit mee sturen in een zip file, maar dan moet de ontvanger dit nog steeds installeren.

powerpoint viewer is overigens gratis te downloaden op de microsoft website.

Hoi,

Dus als ik het goed begrijp kan ik beter voorstellen van de powerpointviewer te downloaden. Als ik de viewer niet meestuur is het op te sturen bestand ook kleiner.

Probleem bijvoegen van muziek: het muziekstukje is een MP3-betand dat op m'n pc staat. Ik doe als volgt: invoegen - films en geluiden - geluid uit bestand . . . - en ga dan naar waar het muziekstukje staat en voeg in. Tot daar alles oké.

Maar als ik dan om te testen de presentatie afspeel is er géén muziek meer bij. Ik had wel eerst het muziekbestand van m'n pc verwijdert. Ligt daar de fout? Diegene naarwie ik de presentatie opstuur heeft die muziek toch ook niet op de pc staan.

Zelf heb ik Powerpoint 2003 en daar moet je bij:

Extra > Opties > Tabblad Algemeen > Geluid koppelen aan bestanden groter dan.....

even de grootte van je geluidsbestand invullen. (iets groter nemen)
Verder niks daar veranderen.

Gr. Sonja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan