Hoe nieuwsberichten op een pagina plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
www.biancavandergun.nl

Ik wil graag nieuwsberichten plaatsen op de pagina schrijven. Als ik een bericht schrijf krijg ik deze maar niet toonbaar op deze pagina.
Hoe koppel ik deze zo dat ik deze op de juiste pagina krijg? Ik heb op de wordpress sites gezocht maar kom alleen maar uit bij categorie maken. De home pagina is een statige pagina, maar volgens mij zou dit niets uit moeten maken. Wie weet raad ?

Alvast ontzettend bedankt!

Blog berichtjes komen normaal gesproken op de home page.
Als je blog berichtjes wilt op een andere pagina, moet je een plugin zoeken die da tkan.

Je hebt nu een statische pagina als home, maar als je de eigenlijke homne page (dus waar je je berichten op komen te staan) als home page maakt, dan zie je je berichtjes wel.

Okay, dank je wel Femke voor je razendsnelle reactie. Ik ga zoeken, mocht iemand de plug-in al weten.. het staat je geheel vrij de link hier te delen ;)

even zoeken bij plugins, ik weet ook even niet meer hoe deze heet. Het makkelijkst is natuurlijk om de eigenlijke pagina gewoon als homepage te gebruiken.
Kijk, hoe meer pluings je gaat gebruiken, hoe slomer je website kan worden.
Waarom heb je een statische pagina als je toch een blog wilt met berichtjes? Deze kan je altijd gebruiken en dan toch een andere pagina als startpagina gebruiken!!

Hi Femke,
Dat zat ik nu juist net te bedenken.

Maar... waarom kan ik hier kiezen bij een statische pagina voor berichten? Die zouden dan toch op de gekozen pagina moeten komen??

mm.JPG

Inmiddels even mee getest maar hier kun je inderdaad toch kiezen waar berichten moeten komen en is er geen plug-in voor nodig. Helemaal blij mee. Niettemin, dank voor je hulp ( en heb ik jou ook weer wat geleerd ;) )

Laatst bewerkt:
Nou, als je zelf een pagina hebt aangemaakt met de titel Berichten, dan staat die inderdaad bij Statische pagina's.
Maar hou je gewoon je home page waar je normaal je berichten zet, dan kies je voor Laatste berichten.

Dus je had geen andere pagina hoeven aanmaken voor berichten, tenzij je het niet als een blog ziet, want dat is de home page.

als je er nog een nodig hebt stuur me ff een pb (privebericht) en ik geef je de uitleg en de code

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan