Hoe Norton 2003 opnieuw installeren, datum verlopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Hoe kan ik norton antivirus prof. 2003 opnieuw installeren?
De datum was overschreden, als ik hem verwijder en opnieuw weer installeer dan laat hij weer de oude datum staan ipv 1 jaar verder.

Hoe kan ik dit oplossen als ik geen andere versie heb.

Mijn OS is win xp.

Is dat zo tanja??
Dus Symantec draagt zelf de oplossing aan als je je abbo niet wil verlengen?? Dan draai je RNAV en heb je weer een jaar updates???

Ik doe het in ieder geval altijd zo:D Weet niet waarom ze het doen, maar het werkt in ieder geval wel.

Je moet wel eerst deinstalleren, dan rnav.exe en daarna weer Norton opnieuw installeren. Dan mag je weer een jaartje.

je zal er toch een progje als regcleaner bij moeten gebruiken om ALLES van symatec te verwijderen.

Geplaatst door Franz
je zal er toch een progje als regcleaner bij moeten gebruiken om ALLES van symatec te verwijderen.

Heb ik nog nooit gedaan. Op de manier zoals ik net vertelde doe ik het al jaren. Of ik moet een vreemde versie hebben:D

Ook na het opnieuw installeren van windows heb ik er weer een jaar bij. Als ik hem nu verwijder en rnav.exe draai staat hij op de datum van vandaag + nog een jaar

Ik heb een gedownloade versie, misschien dat dat verschil maakt?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Ik doe het in ieder geval altijd zo:D Weet niet waarom ze het doen, maar het werkt in ieder geval wel.

Je moet wel eerst deinstalleren, dan rnav.exe en daarna weer Norton opnieuw installeren. Dan mag je weer een jaartje.

Cool...zal ik eens bij één van mijn seniorwebklantjes proberen. Lekker slim van Symantec:p

bij mij is dat zo nooit gelukt,
moet de pc eerst echt helemaal symantecvrij maken, daarna kan ik ook weer een jaar:rolleyes:

Die rnav.exe werkt alleen voor antivirus 2000 t/m 2003, niet voor 2004. Daar is geloof ik weer een ander iets voor nodig. Kun je hier bij de zoekfunctie wel vinden.

Heb het net opnieuw geinstalleerd :D

Zie de datum
norton%20Antivirus.gif

Je kunt ook dit bestandje gebruiken.

[Mod edit]Link weggehaald.
Lees even je prive berichten[/Mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door Tanja1968
Je moet na het deinstalleren van Norton Antivirus het programma rnav.exe draaien (eventueel opnieuw opstarten na rnav.exe). Daarna kun je hem wel weer gewoon installeren. Rnav maakt je register schoon wat betreft de datum e.d.

ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe

Tanja1968,

Ik heb dit gedaan wat hierboven staat maar het wil niet lukken de oude datum blijft staan.:(

Ik acht nog even af misschien komen er nog meer ideeen binnen hoe het ook mogelijk is.

Alvast bedankt voor je snelle reactie.:thumb:

Hoi Tanja,

Het spijt me inderdaad maar ook hier lukt het niet:(
Heb het geprobeerd op een PC van iemand maar de oude datum blijft inderdaad staan??
Ik weet ook niet hoe het kan.....

Raymond

toch maar alles van symantec uit het register halen :p

Vreemd, zou het misschien toch aan mijn gedownloade versie liggen.
Dan misschien het register toch schoonmaken:D Maar ik blijf het vreemd vinden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan