Hoe Office installeren zonder drives

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik heb een Lenovo X60s laptop zonder CD/DVD/diskette-drives. Er zit XP op en Open Office. Dat laatste geeft toch compatibiliteitsproblemen met het Office-platform op de school van mijn dochter. Ik heb nog een (legale) Office-CD van mijn oude defecte laptop. Hoe zet ik die zonder drives op de Lenovo?

netwerkje maken met een andere computer waar wel een dvd in zit.
dvd speleredelen in installeren maar.

of een externe kopen en dan installeren.

Kunnen de bestanden niet geïnstalleerd worden van een usb-stick?

als je een illegale versie van microsoft office zal downloaden dan zou dit inderdaad gewoon via een usb stick kunnen, maar dan heb je hem niet legaal en het is natuurlijk niet de bedoeling

Waarom illegaal?
Ik kan toch de bestanden van mijn legale DVD op een usbstick zetten?

Het gaat toch om de key!

In de MS winkel download je na betaling toch ook de iso's!

Laatst bewerkt:
Hallo Zoefff,

Ik verbaas me een beetje en ik bedoel het niet rot maar men geeft je antwoord en dan kom je zelf met de juiste antwoorden op je eigen vraag !!

Inderdaad, bestanden op USB zetten en installeren maar..... je wist het dus zelf al ;-)

Dan interpreteer je de reactie van WHDevelopper blijkbaar anders.
Deze geeft aan dat dit alleen mogelijk is met een illegale versie en dat besrrijd ik dus!

Heeft niks te maken met antwoord geven op mijn eigen vragen, maar is een reactie op de bijdrage van WHDevelopper.

En door zijn antwoord te bestrijden geef je zelf het juiste antwoord al ;-)

Hoe dan ook, je hebt je antwoord en kan het gewoon vanaf USB doen.....en de andere optie is inderdaad via een netwerk zoals puppie reeds zei.

maar hoe maak je een iso van je cd die je al hebt.
of ga je gewoon de complete cd kopieeren naar je usb stick.?

ik zeg illegaal omdat ik weet dat je op die manier gelijk de installatie bestanden hebt voor je usb,

maar als jij de iso kan downloaden vanuit de MS winkel, pak hem dan eens uit met winrar en zet dat op je usb,
of installeer op de computer zonder drives deamon tools en mount de image(maak dus een virtuele cd aansluiting iets)

maar ik denk dat je met een illegaal gedownloade versie ook gewoon je eigen key kunt gebruiken, en dan is hij wel legaal ja:)

Hallo de originele cd is in het bezit waarom dan downloaden........

omdat je anders het gedoe krijgt met het overzetten naar usb?

of zit er niet allemaal kopieer beveliging op?

Beste mensen, bedankt voor de hulp. Via de usb-stick ging het prima en wel als volgt: Office-cd en lege usb-stick in mijn desktop, de cd geopend en alle (veeeel!) bestanden gemarkeerd en naar de usb-stick gekopieerd. De overbodige Internet Explorer gedeleted en toen in het tekstbestandje 'autorun info' gekeken welk exe-mapje ik moest aanklikken voor de installatie. Daarna ging het vanzelf. Vervolgens aan het einde nog aangevinkt dat alle overbodige installatiebestanden weg konden, en klaar. Nu alleen nog even kijken hoe het moet met de automatische updates voor Office, want dat werkte volgens mij niet na het aanvinken. Maar verder werkt het dus prima! Nogmaals dank allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan