Hoe omnia gebruiken voor internet laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stippel

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2009
hallo,

ik heb een vraagje,
ik wil graag mijn samsung omnia gebruiken om te kunnen internetten op mijn laptop.
weet iemand hoe ik dit moet doen?

Je hebt als het goed is software bij je telefoon gekregen. Als je die opent staat er een optie tussen om te verbinden met internet. Je moet eventjes zoeken hoor want ik heb hem zelf niet.
Dan nog even het volgende, bij welke provider zit je want niet alle providers staan toe dat je je telefoon als modem gebruikt en kan je een rekening verwachten. Vraag dit eerst goed na !!

Je kan tot zo ver ik weet ook via het startmenu > programs > internet sharing je telefoon als modem gebruiken.....

Laatst bewerkt:
ik heb een abonement bij vodafone.
verder heb ik al vanalles geprobeert maar het lukt mij niet.
zou mischien iemand weten hoe het precies moet?

Voordat je verder gaat eerst Vodafone bellen want dat is wat ik weet één van de providers die moeilijk doen.
Ik zal verder even iemand een PB sturen die weet hoe het moet en ik hoop dat hij snel regaeert maar je zal even geduld moeten hebben.

Heb je de bijgeleverde software geïnstalleerd en heb je daar een mogelijkheid om voor (UMTS) modem te kiezen? (heb even geen zin om zelf de software te gaan downloaden)

[edit]
Toch even gezocht bij Samsung, krijg je onderstaande foutmelding?
Bij gebruik van V200-Easy GPRS-software krijg ik een foutmelding "Interne authenticatiefout" en de telefoon kan geen verbinding maken. Wat moet ik doen?

U probeert de telefoon als modem te gebruiken.
Hiervoor moet u eerst contact opnemen met uw netwerk en vragen om activering van GPRS
en toezending van GPRS-instellingen.
[/edit]

Laatst bewerkt:
ik heb volgens mij geen optie in dat programma voor umts of ik moet er overheen kijken. ik weet dat mijn telefoon echter welgebruik kan maken van gprs ik hoop echt dat iemand mij kan helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan