Hoe onvindbare spamregel in dreammail verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Om allerhande reclame van een aanbieder waar ik af en toe een advertentie plaats heb ik een regel in het spamfilter van dreammail gezet speciaal om die reclame te weren. Het werkt kennelijk een beetje te goed want er komt nu geen enkele mail via dat bedrijf meer binnen, dus ook geen reacties. Kennelijk wordt het niet eens gedownload want ook de prullenbak en spambox worden er niet mee gevuld. Als ik online de mail in kijk dan is het er wel. In de lijst spamregels heb ik wel enkele regels verwijderd maar kan niet vinden welke de juiste is. Iemand een idee hoe te handelen? Of gewoon de emailbox verwijderen en opnieuw aanmaken? Het betreft hier een gmail account
 
Hallo Leadbelly, allereerst gelukkig nieuwjaar.

Je kunt het beste denk ik dit draadje volgen. Het is van gmail. Klikje succes.

Of hier enkele FAQ. Nou ja enkele. Klik
 
Laatst bewerkt:
@manamana: niet gmail maar dreammail negeert het advertentiebericht, zie startposting.
TENZIJ je doelstelling is om gmail de spamfiltering te laten doen ipv. dreammail

@topic-starter: herinstallatie gaat je niets brengen.
Beter onderzoek je je filtering-regels in Dreammail óf je gebruikt geen regels in Dreammail en je regelt je filtering in gmail.

Tijs.
 
Idd. Via gmail zelf is er niks aan de hand, maar via dreammail is het probleem
 
Gevonden. Voor de gebruikers van Dreammail: zoeken in het spamfilter naar de site die niet meer doorkomt. Ik kwam terecht op een spammer die een hotmailadres heeft maar in de spamregels was de advertentiesite verborgen en zodoende geblokt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan