Hoe op Qware tablet 1207 harde reset uitvoeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnhoorn

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Onze Qware tablet 1207 is niet meer te benaderen nadat te vaak de verkeerde patroonbeveiliging is ingevoerd.

Nu zie ik geen mogelijkheid om een harde reset uit te voeren om het apparaat naar de originele instellingen terug te zetten. Wie weet hoe ik dit moet of op welke andere manier ik de blokkering kan doorbreken?

Deze handleiding had ik ook gevonden maar helaas werkt wat daar genoemd wordt niet.

Doe je het wel goed dan want dat is echt de enige manier voor een harde reset......

Doe je het wel goed dan want dat is echt de enige manier voor een harde reset......

Heb je daar ervaring mee? Als het jou op deze manier gelukt is ben ik heel benieuwd wat ik verkeer doe. Ik volg alles keurig op maar het werkt niet.

- Volume+1 en aanuitknop indurkken 8 seconden
- aanuitknop loslaten
- tablet start 'normaal' op tot blokkeringsscherm

- Volume+1 en aanuitknop indurkken 8 seconden
- aanuitknop loslaten
- tablet start 'normaal' op tot blokkeringsscherm

Hier heb je toch een stap overgeslagen, daardoor start de tablet weer normaal op zoals het zou moeten doen.
De volume+ knop had je na het loslaten van de aan/uit knop nog vast moeten houden.
Lees pagina 6 van die handleiding nog eens goed ter harte.

Ervaring wel mee ja alleen niet met deze tablet uiteraard. Ik weet dat het vaak nauw luistert. Zie ook het bericht van Jackall.

Hier heb je toch een stap overgeslagen, daardoor start de tablet weer normaal op zoals het zou moeten doen.
De volume+ knop had je na het loslaten van de aan/uit knop nog vast moeten houden.
Lees pagina 6 van die handleiding nog eens goed ter harte.

Dat heb ik ook zo gedaan, de volumenknop heb ik ingedrukt gehouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan