Ok, even terug naar de BIOS.
Eerste waaraan ik dacht was of je al geprobeerd hebt om met de ene hand de computer aan te zetten met de AAN/UIT-knop, & dan direct de F2-knop ingedrukt te houden? Dat moet dus werken, of in het ergste geval begint de computer te piepen & krijg je een zwart scherm met een mededeling in de orde van "Keyboard error - errorcode", & dat betekent dat je toetsenbord in ieder geval functioneert.
Daarna bedacht ik me dat sinds Vista er standaard niet word uitgeschakeld (afgesloten), maar de computer in de slaapstand word gezet. Tot & met de Home-vesies kan je dat ook niet veranderen in het Startmenu, zonder register-ingrepen.
Dus: Heb je geprobeerd om via het Startmenu inplaats van de standaardknop via het pijltje in het Afsluitmenu de computer echt te Herstarten of uit te zetten (Afsluiten)?
Dat kan een reden zijn waarom je niet bij de BIOS komt, behalve dat er erg weinig tijd is om de F2-knop in te drukken (moet je een beetje slag van krijgen).
Ok, akkoord, ja, maar dan kan je Windows nergens op installeren, want de BIOS meld geen hardeschijf aan Windows Setup, ook al plaats je die nadat de DvD is opgestart, met bovendien zeer waarschijnlijk als gevolg ernstige schade aan de computer.
Logischerwijs dus niet doen!..