Hoe open ik een poort in modem/router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt geen poorten openen in een motorola SB5100E, hij heeft wel een DHCP server maar die wordt niet gebruikt, denk dat je in de firewall moet zijn of in de instellingen van je eigen gameserver.

Eventueel zou je er een router tussen kunnen zetten die de portforwarding verzorgt, maar dat zou niet hoeven met alleen een cabelmodem.

Handige site.

Volgens mij zit je nu in een router, kijk eens welk merk dat is, die kabelmodem heeft een webadres met ip nr. 192.168.100.1.

Hier klopt echt iets niet, ten eerste is het een kabelmodem, die Motorola Surfboard 5100E en je zit nu in een ADSL router, dus een router en modem gecombineerd.

Sorry sorry ik heb verkeerd gekeken. Het is een Multimedia modem DV-201AMR ( Davolink) ik heb verkeerd gekeken ze lijken op elkaaar.

Lijken op elkaar? zoals een chimp op mij.:evil:

Haal hier de manual op als je die niet hebt, dat andere ip adres zal wel die van je comp zijn, heb wel een bril maar kan het hiervandaan niet zien.

Sluit hem aan op de lan poort, waarom nu weer de USB drivers? en waarom?
Gauw tevreden ben je in ieder geval niet.:confused:

Denk dat je eerst even moet kijken wat je nu eigelijk voor hardware hebt, dit is nu het 3e merk waar je mee komt, zo kan niemand je helpen.

Google er maar eens op, zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan