Hoe open ik een .vb bestand??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
382
Hallo,

Ik ben bijna 4 uur aan een bestand gewerkt, daarna moet ik even weg, ik sloeg het op en ging weg.
Later die dag wou ik verder maar ik weet ik niet ik het moet terug halen. Als ik Visual Basic open dan staat er links een menu'tje met open en create project. ik klik op openen maar dan? ik het 2 bestand gekozen die toegestaan zijn maar er komt niks. niks wordt geladen...

Dit is echt niet leuk !@!!@!....

Kan iemand mij alsjeblieft zeggen hoe ik zit moet doen..

Alvast bedankt! :thumb::confused:
 
zoek dat .vb bestand op en dubbel klik erop vb zal openen
of start vb en dan bestand/openen
of bestand/ project en die openen
 
zoek dat .vb bestand op en dubbel klik erop vb zal openen
of start vb en dan bestand/openen
of bestand/ project en die openen


Als ik iets open dan opent hij niks. Ik kan uit: .sln, .dsw, .vcw, .vbproj en .vbp openen. en toch doet hij niks. :(
 
Als ik het goed begrijpt zou dit moeten helpen

Open het vbproj bestand, ga naar solution explorer, klik het .vb bestand aan en klik vervolgens op het code icoontje boven in de solution explorer.
 
Als ik het goed begrijpt zou dit moeten helpen

Open het vbproj bestand, ga naar solution explorer, klik het .vb bestand aan en klik vervolgens op het code icoontje boven in de solution explorer.

Ik snap er echt helemaal niks van. :(

Misschien ligt het eraan hoe ik het opsla, zend ook even een beschrijving hoe ik het GOED moet opslaan. (Dankje)
 
Laatst bewerkt:
Oké :p

Open een VB project bijvoorbeeld een Console Application. Ga dan naar file/bestand daar staan meerdere save opties. Kies de Save As. Geef nu je project een naam en een path.
Ik heb nu even geen VB voor me maar als ik straks weer thuis ben zal ik (als je het nog niet snapt) een plaatje posten.

Jori.
 
Oké :p

Open een VB project bijvoorbeeld een Console Application. Ga dan naar file/bestand daar staan meerdere save opties. Kies de Save As. Geef nu je project een naam en een path.
Ik heb nu even geen VB voor me maar als ik straks weer thuis ben zal ik (als je het nog niet snapt) een plaatje posten.

Jori.


Sorry, het doet het niet / snap het niet.

Ik heb het op 2 pc gedaan, beide niks. (misschien een filmpje? :D)
 
Ik lees het steeds net als ik niet thuis ben :). Ik zal morgen (ochtend) wel een plaatje posten.

Groet Jori.
 
ga naar windows verkenner klik ENKEL dan zie je openen
dan standaard proggramma selecteren kies kladblok en klaar je hebt al je 4 uur typpen terug
 
Welke versie gebruik je eigenlijk??


ps:
ga naar windows verkenner klik ENKEL dan zie je openen
dan standaard proggramma selecteren kies kladblok en klaar je hebt al je 4 uur typpen terug

@dennis: lebegge heeft wel gelijk, maar dan moet je wel eerst nog alle buttons/textboxen en alles plaatsen.
@lebegge: Moet je wel rechter muisknop gebruiken...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan