Hoe oude netwerkverbinding verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trotiel

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Ik had eerst een wireless router van Sitecom geinstalleerd, door omstandigheden, twee maal defect spul gekregen, ben ik over gestapt op een Wireless router van Belkin.

Had de software van sitecom verwijderd.

Maar nu krijg ik nog steeds de Sitecom netwerkverbinding te zien, wat tot gevolg heb dat ik steeds moet kiezen voor de juiste verbinding.

Is er een mogelijkheid om die Sitecom van mijn computer te verwijderen, zelf heb ik al laten zoeken in het register maar daar is niets te vinden.

Wie weet raad.

Waarschijnlijk staat hij nog in de netwerkverbindingen.

Ga naar start->verbinding maken->alle verbindingen weergeven. Daar kun je de sitecom verwijderen.

De groeten,
Mark

Daar staat hij niet bij.

Kan hem alleen zien in de volgende opties.
sitecom.jpg
sitecom2.jpg

Laatst bewerkt:
Wat wil je precies deinstalleren? Je netwerkadapter of de software die erbij zit?

Hardware kan je deinstalleren in de device manager. Disabelen kan ook.

De bijbehorende software verwijderen doe je uiteraard onder software in control panel.

Verder kan je eens kijken onder network connections en de betreffende verbinding verwijderen als hij daar tussen staat.

In de twee afbeeldingen zie je sitecom staan, die moeten als het kan verwijderd worden.

Alles van sitecom is verwijderd volgens mij. :(

Geplaatst door Trotiel
In de twee afbeeldingen zie je sitecom staan, die moeten als het kan verwijderd worden.

Alles van sitecom is verwijderd volgens mij. :(

Dit zijn de verbindingen die op dit moment in de lucht zitten. Klik eens op vernieuwen.

Als je ze dan nog steeds ziet dan is er nog ergens een AP (acces point) met die naam bij jou in de buurt.

De groeten,
Mark

Dat is iets waar ik nog niet aan heb gedacht.
Ga dit verder onder zoeken bij de buren.

Bedankt.

Geplaatst door Trotiel
Ik had eerst een wireless router van Sitecom geinstalleerd, door omstandigheden, twee maal defect spul gekregen, ben ik over gestapt op een Wireless router van Belkin.

Grote kans dat er in de buurt een zelfde soort AP is en als jij de naam niet hebt aangepast en hun ook niet dan verklaart waarom hij het niet deed. Er treed dan een conflict op waarschijnlijk dat jou AP niet de lucht in mocht en dat die van "de buren" een WEP encryptie oid heeft en die weet jij niet :p dus krijg jij geen verbinding.

PS de kans dat 2 apparaten kapot zijn is altijd zeer klein.

De groeten,
Mark

OOrzaak gevonden, waren de buren.

Zij zitten op kanaal 10 en dat van mij stond daar ook standaard op.

Zit nu op 1 en alles werkt naar behoren.

Bedankt voor het mee denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan