hoe outlook 2003 berichten indeling veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sporring

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2007
Ik gebruik outlook 2003 voor berichten te ontvangen van mijn website.
Op deze website staan formulieren en als ik die ingevuld ontvang staat de tekst onopgemaakt achter elkaar, maar als ik ze in windows mail binnenhaal staan dezelfde mails wel netjes opgemaakt onder elkaar.

Maar nu wil ik windows mail prive blijven gebruiken en outlook 2003 voor de website.

Weet iemand hoe ik de berichtenontvangst opmaak kan wijzigen?

Een oplossing heb ik zo niet, maar een alternatief wel. In Windows Live mail kun je ook met verschillende e-mail adressen werken en deze doormiddel van een bericht regel in een map (bijv: Website) laten plaatsen.

ik heb het wel eens gehad maar ik weet niet meer wat ik daarna moest doen sorry:thumb::confused:

Kan echt niemand me helpen, ik kom er niet uit.
en ik vind outlook echt perfect voor waar ik het voor nodig heb, alleen de berichtgeving van de mails zou ik graag anders zien.

Kijk eens naar 'extra -> opties' en ga hier naar het tabblad 'e-mailindeling'. Kijk nu of de instelling achter 'Deze berichtingdeling gebruiken' wel op HTML staat en niet op tekst zonder opmaak.

Ik weet niet hoe je useraccounts zijn. Als je useraccount voor het web anders is dan in windowsmail kun je die apart invullen. In 2003 je webaccount en in windows mail je mailaccount. Of zie ik dat niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan