Hoe Outlook rules automatisch aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

locky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Hallo
Een kleine situatieschets: Ik heb dagelijks een pak sent items en moet die backuppen in een pst file voor iedere maand een andere pst file. Zo heb ik bijvoorbeeld 200801.pst voor de backup van januari 2008.
De pst zelf is onderverdeeld in een aantal mappen en submappen, die weinig of niet veranderen.
Nu hoe heb ik die rules opgebouwd? De ruleswiz kijkt wanneer de mail verstuurd is (bv tussen 01 januari 2008 en 31 januari 2008), en plaats die in het mapje Inventaris indien in het onderwerp het woord inventaris staat.
Nu er dienen zich twee problemen op:
1) Ik moet de datum steeds aanpassen eens we een maand verder zijn. bv als we in de maand februari zijn. En aangezien het er verschrikkelijk veel zijn, ben ik hier wel een dagje per maand mee bezig. Graag had ik hier tijd op willen besparen.
2) dat ik ook de doelmap moet veranderen. doelmap= de map waar alle sent items van de maand februari moeten inkomen.

Vraag1: Heeft iemand een manier hoe je de datums automatisch kan gaan aanpassen?
Vraag2: heeft iemand een manier hoe je de plaats automatisch kan gaan aanpassen?

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan