Hoe pak je een rar bestand automatisch op een cd uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

detmerbosma

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Berichten
9
Hallo,

Ik heb een spel gedownload alleen die is te groot om op 1 cd te plaatsen. Nu heb ik het spel gesplitst met Winrar, maar als ik deze bestanden op een cd zet ie er geen autorun die het spel automatisch uitpakt..

Wat moet ik doen?
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Op een dvd branden als het niet op cd past. Je kan het ook op de harde schijf uitgepakt zetten en met een virtuele cd/dvd-rom afspelen/installeren.
 
het spel is 6gb, dus past niet op een dvd en wil het spel graag op een dvd zetten zodat ik het kan bewaren ipv met deamon tools
 
Programma is ook een Demo, dus dat zal beperkt zijn. Zoals ik aangaf weet ik geen freeware programma hiervoor.

Dual-layer kun je kopen waar ze ook gewone Single-layer dvd's verkopen. Echter moet je wel weten of je brander Dual-layer kan branden.
 
okee bedankt,,

maar is het niet gwn mogelijk dat ik een een rar split bestand op een cd zet, en dan met een autorun automatisch kan uitpakken??
 
Je kan ook de rar bestandjes los wegbranden. Met uitpakken kies je de eerste schijf en wordt op een gegeven moment wel om het vervolg bestand gevraagd, hup tweede schijf erin.
 
Voor een aantal spellen zijn DVD9 (dual-layer) naar DVD5 (single-layer) conversies beschikbaar. Zoek even op Google naar de naam van het spel i.c.m. "DVD9 to DVD5 conversion".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan