Hoe plaats ik een video op mijn website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Mijn website wordt redelijk vaak bezocht en ik heb verschillende voorstellingen die ik in Power Point gemaakt heb, met muziek er bij. Hoe kan ik zo'n voorstelling op mijn website plaatsen? Ik zie wel de mogelijkheid om dit te doen in de website zelf, maar kom er niet uit om dit ding werkend te krijgen. Ik kan de PP presentatie wel per mail naar mensen sturen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Mijn website wordt redelijk vaak bezocht en ik heb verschillende voorstellingen die ik in Power Point gemaakt heb, met muziek er bij.

Dag blacksheep

Dit kan via een hyperlink
Voorbeeldje
lammermoor.nl/pps/******.pps
Werkwijze:
Submap aanmaken waar je de pps bestanden kan uploaden
pps bestanden naar de submap uploaden.
hyperlinken plaatsen naar de pps bestanden in je site
Wie op de hyperlink klikt zal bij de bezoeker zijn programma openen waarmee powerpoint voorstelling kan geopend worden.

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet. Kan ik dit op mijn website plaatsen zonder allerlei ellende?

Dag blacksheep

Dit kan via een hyperlink
Voorbeeldje
lammermoor.nl/pps/******.pps
Werkwijze:
Submap aanmaken waar je de pps bestanden kan uploaden
pps bestanden naar de submap uploaden.
hyperlinken plaatsen naar de pps bestanden in je site
Wie op de hyperlink klikt zal bij de bezoeker zijn programma openen waarmee powerpoint voorstelling kan geopend worden.

Het is misschien een domme vraag, maar plaats ik die submap op mijn eigen site? Ik heb dit nog nooit gedaan. :confused:

Ik ben je site eens gaan bekijken. Prachtig werk.
ik denk dat je deze gemaakt hebt met een webpakket , zoals webbuilder
Een submap maak je via het Cpanel van je hosting.

Hartelijk dank voor het snelle antwoord en de bruikbare tips. Ik heb mijn site gemaakt met Wordpress. Ik ga nu kijken hoe ik e.e.a. voor elkaar kan krijgen.

P.S.

Dank voor het compliment! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan