Hoe plaats ik software op mijn website die op een externe server staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

go4work

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2010
Ik heb heel wat software en die wil ik op een externe server zetten waar ik een ruimte huur.Ik heb al een website maar deze wil ik uitbreiden met een forum een chat en nog meer software:thumb:

Met een FTP-programma, daar kan je op de server inloggen en up- en downloaden.

Hoi Krolik

Ik heb het programma op internet proberen te zoeken en er zijn gratis programma's die we kunnen gebruiken maar deze zijn in het engels.Mijn vraag is zijn er ook programma's in het nederlands of het mag ook een engels programma zijn met een nederlands uitleg.Ik hoef niet alle knoppen te weten alleen als ik software heb dat ik in simpele stappen kan instaleren.Dus echt de basic uitleg.:thumb:

Bedankt

Hoi Krolik

Heel erg bedankt en ik probeer het uit.Als ik nog vragen heb dan stel ik het wel in deze forum.Ik vond dat je snel een antwoord hebt gegeven.Het is voor mijn echt nieuw en ik maak pas nu gebruik van een forum want ik ben ook nog wat software aan het zoeken voor een forum want deze is niet zo geweldig in onze website.:D.Ik kan het toch ook hier stellen toch maar eerst effe uitproberen.

Bedank:thumb:

Ik gebruik al jaren FTP, dus ik kan de procedures wel dromen. Btw, ik gebruik zelf 'Total Commander', heeft ook FTP-functies en nog vele andere.

Ik krijg ook hulp en advies op andere vlakken maar deze forum is echt top om hulp te vragen ivm software en bouwen websites.:thumb:.Het word echt tijd om een eigen forum te hebben over werkgelegenheid.Ik heb al een vacaturebank en zo dadelijk ook een chat die een ander voor mijn maakt.In de vacaturebank moet ik nog wat veranderen en ook de chat word straks geinstaleerd want dan mogen werkgevers en leden straks chatten en er zijn mogelijkheden om een eigen chat te beheren.Verders heb ik wat software gezien op het internet.Ook zal ik meerdere domein namen software installeren dus ben heel wat nachtwerk kwijt.In de toekomst zoek ik wel iemand die mijn(onze) websites onderhoud maar ik zorg dat errst de fundering er is dan breid ik mijn team uit.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan