Hoe platenspeler in elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yayme

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Hoi,

Ik ben even gaan kijken in mijn kelder en ik heb er nog een platenspeler gevonden !
Hij werkt nog prima :thumb: ! of toch niet helemaal ! Je kan hem laten werken door zelf ze plaat te draaien .
dus hij gaat niet automatish :eek: . en je snapt wel dat ik niet altijd aan de plaat ga draaien de hele tijd :P .
Dus ik ging opzoek naar het probleem , ik heb mijn platenspeler open gedaan en ik zag dat het touwtje er af was gesprongen :o Ik wou het terug in elkaar steken maar het lukt me echt niet ! Dus kan iemand mij helpen om dat touwtje er terug goed in te steken ?

je krijgt je touwtje er toch niet om heen?? dus geef je touwtje ff dan leg ik het er om heen:D

HA... HA... HA... ! maar weet je niet hoe je het in elkaar zet ? en nee ik ga je het touwtje niet geven xD

Zet hier eens een foto of zo; merk en type kan misschien helpen, is het touwtje niet versleten of vergaan? kan het met een elastiekje of zo?

Ron

Het touw/snaar is nog helemaal ok maar het is er af gevalen , ik heb AKAI model AP-27 !

Photo0021.jpg dit is de foto , zoals je ziet is dat touw er af gegaan . dus ik wil weten hoe ik kan in elkaar steken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan