hoe powerpoint op website plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

evanouhet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
ik heb van mijn foto's een powerpoint presentatie gemaakt en die opgeslagen als webpagina. Het geheel heb ik via ftp geupload, maar nu kan ik nergens vinden hoe je dat op je site te zien krijgt.
Wie weet hoe dit moet?

Wat bedoel je exact ? Je hebt het geupload via ftp naar je hosting provider, en nu weet je niet hoe je het te zien krijgt....
Je bedoeld dat je het adres naar je website niet weet, je weet niet hoe je bij deze presentatie, die bv in een submap staat, moet komen.....

Zoiets ?
IEts meer info, en dan lossen we het vast wel op :thumb:

re

op een ander forum had ik gezien, dat ik de presentatie als pps moet opslaan ipv ppt. Dat heb ik nu gedaan en ben 'm nu aan het uploaden. Dat duurt ff, want het is bijna 100 mb.
Daarna dacht ik op de homepage een link te maken naar: www.mijnwebsite.nl/foto.pps
powerpoint heeft het bestand automatisch .pps_bestanden genoemd dus ik weet niet of dit goed gaat.
ps: ik heb genoeg ruimte op me site voor een bestand van 100 mb
Thanx voor je reactie!

Ik ga even niet in op de rest van de vraag maar 100mb is wel erg veel voor een bezoeker om te bekijken. Met inbel ben je daar zo'n 7uur mee bezig.

oeps, daar had ik niet aangedacht. Beter geen presentatie dan, maar losse foto's ?:o

ligt er aan, wil je het laten downloaden?:
want als ze .pps aanklikken krijgen de mogelijkheid om het te downloaden. (lijkt me)

Ik heb ook ff wat geprobeert:
(2 dia's)

Ik heb in powerpoint gekozen voor:
Bestanden -> Opslaan als webpagina

:: daarna opgeslagen in een map -> mapje als test1.htm
Daarna kwam er ook een map "test1_bestanden"

:: dus toen test1.htm en die map overgeplaatst en je kunt 'm hier bereiken. --> link

Korbin, ik zie dat je je vraag ook al in een eigen topic hebt gesteld. En één keer je vraag stellen is voldoende. Daarnaast is dit topic al dermate oud dat je hier geen spoedige reactie kunt verwachten.

Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken topics die al zo oud zijn als bijvoorbeeld dit topic met rust te laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan