Hoe print ik een frame??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boons030

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Soms wil ik een artikel printen wat ik op een site tegenkom.Bijna nooit slaag ik er in het volledige artikel op papier te krijgen zonder mijn A4 tje liggend te printen.Dat moet volgens mij anders kunnen maar ik kan het nergens meer vinden.Bij de printopties staan wel drie aanvinkmogelijkheden, voor het kiezen van een frame maar die zijn niet toegankelijk.Wie weet nog hoe dat werkt??:o

Klik met je rechter muisknop in het frame dat je wilt afdrukken en klik in het snelmenu op Afdrukken.
Vervolgens krijg je wel de mogelijkheid om te kiezen (zie bijlage).

Guus.

Laatst bewerkt:
Hoe print ik een Frame

Guus,
Bedankt voor jouw reactie maar bij mij werkt dat niet zo.
Ik werk met Xp maakt dat misschien het verschil??
Als ik doe wat jij voorstelt dan ontstaat het printerkeuzescherm met een extra tabblad opties waarin ik de framekeuze kan maken.Alleen zijn die drie rondjes bij mij niet toegankelijk dus wazig getoond.
Er ontbreekt ergens een instelling daarvan ben ik overtuigd maar welke/.:8-0:

Re: Hoe print ik een Frame

Geplaatst door Boons030
Ik werk met Xp maakt dat misschien het verschil??
Tja, ik werk nog steeds met good old Windows 98SE.:)
Ik hoop dat iemand die ook met XP werkt je verder kan helpen.

Guus.

Wat betreft dat tabblad opties, dat aanvinken werkt hier wel gewoon (op Windows xp home), het kan aan de site liggen (welke site wil je printen? Dan kunnen we het testen ;))

Maar wat je ook kunt proberen is: Rechtermuisklik op het juiste frame > eigenschappen > daar het adres (URL) kopiëren en dat in de adresbalk plakken.

Die site werkt niet met frames maar met tabellen ;)

Selecteer gewoon de gehele tekst die in het midden staat en klik er dan met de rechtermuisnkop op. Druk dan op afdrukken en in het venster dat nu opent op Selectie. Nu print hij alleen het gedeelte dat jij geselecteerd hebt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan