Hoe printopdrachten opslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waster27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Dag iedereen, goedenavond.

Ik heb een leuke vraag en die is al volgt:

Hoe kan ik de printopdrachten die momenteel op mijn computer staan opslaan, zodat ik ze kan meenemen naar een copyshop om de printopdrachten daar uit te voeren en de printjes te maken?

Ik heb namelijk zodanig veel printopdrachten gereed staan dat het me mijn voorraad inkt gaat kosten, en dat heb ik liever niet :p

Iemand suggesties?
Alvast bedankt :thumb:

Leuk bedacht, maar heb je op je pc ook dezelfde printer als die in de print/copyshop staat?? Ben bang van niet...

Bel deze mensen op, vraag welke printer ze hebben staan, en vraag hen instructies over hoe je ze de printopdrachten kunt aanleveren.

Normaal zou ik de volgende instructie van hen verwachten: Installeer die printer handmatig op je eigen pc (kies Lokale printer, vink hier de optie over "Plug and play" uit, koppel 'm voorlopig met LPT1:).

Zodra de printer beschikbaar is, pas in de Eigenschappen van de printer de printerpoort aan naar FILE:
Zodra geprint naar die printer wordt gevraagd waar je de printuitvoer wilt opslaan. Sla die printuitvoer op met een slimme naam in een slimme map.
Doe dit voor alle te printen tekst/webpagina's etc.
Neem de inhoud van de slimme printopdrachten-map mee op memory-stick naar de copy winkel, zodat zij het voor je af kunnen drukken.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan