Hoe registerproblemen herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Mijn broer Ferry lukt het niet bij Helpmij.nl een vraag te stellen. Om die reden vraagt hij mij om dit voor hem te doen. Het gaat om het volgende probleem:

Onlangs heb ik het testprogramma RegisterRescue toegepast en dat gaf 242 fouten.

De fouten betrof 3 categorieen, nl. HKEY_CLASSES_ROOT, HKEY_LOCAL/MACHINE/SOFTWARE en HKEY_CURRENT_USER.

Er wordt aangeboden om tegen betaling de fouten te herstellen.

Weet iemand een andere manier om dit te doen ?

Alvast bedankt

Groeten,

Ferry

Regcleaner

Regcleaner is gratis, heb ooit in een thread een url gegeven waar hij nog is te downloaden.

Eventueel kan ik hem je mailen.

Eric.

Geplaatst door theobakker
Onlangs heb ik het testprogramma RegisterRescue toegepast en dat gaf 242 fouten.

De fouten betrof 3 categorieen, nl. HKEY_CLASSES_ROOT, HKEY_LOCAL/MACHINE/SOFTWARE en HKEY_CURRENT_USER.

Er wordt aangeboden om tegen betaling de fouten te herstellen.
TRAP HIER NIET IN!!!
Ik heb even op een site gekeken waar dit vandaan komt. Dat ziet er allemaal zeer onbetrouwbaar uit. Kijk voor de aardigheid eens onder Glossary. En de afbeelding ziet er nu ook niet echt geweldig uit.
Ik zou dit programma direct van mijn computer verwijderen, want het zou me niets verbazen als er ook nog een lading spyware bij meegeleverd werd.
Kijk hier even naar de reviews van het programma.
Het programma RegCleaner dat hierboven genoemd wordt is prima.
Je hebt het in je bericht over registerproblemen.
Maar wat zijn de problemen met de computer?

Guus.

Laatst bewerkt:
Mijn broer Ferry lukt het niet bij Helpmij.nl een vraag te stellen.

Waarom lukt dat niet dan?? Mischien kunnen we hem even helpen....:thumb:

Ik ontving van mijn broer een e-mail met de volgende tekst:

Ik heb gepoogd Helpmij hierover een vraag te stellen.

Om een onverklaarbare reden lukt dit niet. Dit is een van de rare problemen die ik nu met mijn computer heb.

Als ik naar de betreffende site ga word ik automatisch ingelogd.

Als ik mijn vraag wil verzenden verschijnt er desalniettemin een scherm om in te loggen.

Als ik dit heb gedaan verschijnt het startscherm van Helpmij.

Het zou fijn zijn als iemand een oplossing voor dit probleem weet.

Ik ontving van mijn broer een e-mail met de volgende tekst: Dit is een van de rare problemen die ik nu met mijn computer heb.
Goed, je broer heeft "rare problemen" met zijn computer.
Hij kan alvast het volgende doen:
Op http://www.majorgeeks.com/download460.html kan hij RegCleaner downloaden.
Installeer en start het programma. Kies onder Tools, Registry Cleanup voor de optie Do them All. Selecteer alles wat gevonden is en klik op Remove Selected rechts onder.
Op http://www.lavasoftusa.com/ kan hij Ad-aware personal SE downloaden.
Programma installeren, updaten en laten draaien. Vervolgens alle gevonden spyware verwijderen.
Dan moet hij van https://ssl.perfora.net/tools.radiosplace.com/HijackThis.exe het programma Hijackthis downloaden, vervolgens in Program Files een map Hijackthis maken en het programma daarin plaatsen. Na het runnen van dat programma nog niets fixen, maar alleen het log opslaan.
Het Hijackthis log kan hij dan naar jou mailen.
Jij kunt het log dan in dit topic plaatsen met de vermelding van het probleem en het feit dat je broer Ad-aware gedraaid heeft.

Guus.

Ten behoeve van Guus abc zend ik hierbij de hijackthis.log file. Hopelijk kun je hier iets mee.

Bijlagen

Geplaatst door Raymond Bos
En dan nog even in de goeie sectie zetten;)

http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=272

Daar staat een sectie voor Logs en dan graag niet als bijlage maar gewoon even knippen en plakken.
Ik weet het we vragen veel maar dan word je ook echt goed geholpen.
Precies wat Raymond zegt. Vermeld er ook nog even bij dat je broer met Ad-aware heeft gescand.
Vermeld ook waarom hij het niet zelf kan plaatsen. De experts daar kennen deze thread waarschijnlijk niet.
Voor zover ik het log overigens kan beoordelen, is hij wel van zijn problemen af als alles opgeschoond is.
Er zit redelijk wat troep in.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan