Hoe schakelbord maximaliseren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Hallo, weet iemand hoe men een schakelbord bij het opstarten hiervan automatisch kan maximaliseren? Nu moet ik dit telkens manueel doen. Iemand?:(

Van Acces weet ik niets maar....
Gaat hiervoor ook niet op dat je het eerst zelf groot moet slepen en dan met het kruisje dichtdoen? De volgende keer is het dan, met IE tenminste, wel zo.

Sorry Elisa,

deze oplossing werkt niet in Access (wel met IE).
Toch bedankt voor uw reaktie. Hopelijk komt er toch nog een oplossing uit de lucht vallen. Groetjes ;)

Jammer!
Misschien toch een instelling?
Schakelbord gemaximaliseerd starten ja/nee?

Mbv macro autoexec

Maak een macro en geef deze de naam autoexec. De 1e actie is formulier openen ( geef aan welk formulier je geopend wilt hebben bv switchboard). Tweede actie is maximaliseren. Suc6

modaal of popup

Werk met de formulier eigenschappen modaal en/of pop-up. Probeer de verschillende combinaties uit.

Deze eigenschappen hebben ook te maken met de dominantie van een formulier. (op de voorgrond, verplicht sluiten)

ALs je in access 1 ding maximaliseert, maximaliseert alles. Van hieruit dien je te vertrekken. Formulieren die klein moeten zijn moet je modaal op ja en popup ook op ja zetten.
Voordeel is nog dat je niet dat beeld-geflits krijgt zoals met de macro-actie maximaliseren.

Anne-Marie, ik heb een macro aangemaakt en dit werkt uitstekend. Het schakelbord opent nu gemaximaliseerd, zoals ik wilde hebben! Bedankt :thumb:
Ilse DD, jij ook bedankt voor uw werkwijze! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan