Hoe schermlettertype van Outlook groter maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonie d V

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Berichten
14
ik wil graag de weergave van schermlettertype in Outlook 2003 vergroten.
Dus gewoon wat je ziet als je outlook opent, NIET de lettertypes van mails die je stuurt of krijgt.
Als je via bureaubladopmaakt in windows alles groter zet dan gaat dit lettertje niet mee.

1) Kan het?
2) zo ja hoe?
3) zo nee: hoe kan je een slechter ziende dan nog zijn outlook laten lezen?

Leonie
 
Ik kan alleen reageren op vraag 3: Slechterzienden kunnen gebruik maken van programma's zoals LunarPlus, uitprobeerversie kan hier worden aangevraagd (er is ook een Nederlandse versie beschikbaar).
Dit programma heb ik zelf eens voor een (zeer) slechtziende aangeschaft en geïnstalleerd, en het werkte goed. Het kan (naast 'vergrootglas' functionaliteit) o.a. ook tekst voorlezen (incl. geopende menu-opties etc.)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
In de MAP EMAIL, POSTVAK IN klik u ergens in het leeg gedeelte met de rechter muisknop, hier vind u ANDERE INSTELLINGEN, hier kan u lettertype en punt aanpassen van de rijen en de kolommen.

groetjes
Rudi
 
lettergroote in outlook:

Helaas, de bovenvermelde truuk kan ik niet uitvoeren, ik krijg dat menu niet als ik op een leeg stuk op de rechtermuisknop druk:(
 
Best,

Ik heb een PrintScreen als bijlage. Ik werk met Outlook 2003.
In het "Postvak In" heb ik mijn email "gegroepeerd", daardoor krijg ik hier een deel "WIT" in mijn beeldsscherm.


Succes
 

Bijlagen

  • PrintScreen.jpg
    PrintScreen.jpg
    22,2 KB · Weergaven: 2.808
tip van rudi rombouts werkt

Beset Rudi
Dank voor extra uitleg met de gegroepeerde mails, nu is het gelukt, super!:D
 
extra vraag aan Rudi

Rudi
Weet je toevallig ook hoe de lettergrootte aangepast kan worden in het linker venster van het outlookscherm? Iemand heeft in een pogin om mij te helpen die letters kei groot gemaakt, maar ik kan maar niet vinden waar dat was, en hij weet het zelf ook niet meer.
Het was via outlook menu, dat wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan