Hoe SD-kaart openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dulcibella

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Hallo,

Ik wil heel graag foto's vanuit mijn SD kaart op mijn computer laden(Windows). Weet iemand hoe ik dit moet doen? Heb al veel geprobeert en ging er ook eigenlijk vanuit dat de SD zichtbaar zou worden bij de verwisselbare media bij deze computer. Dit is dus niet het geval, hier herkent mijn computer geen verwisselbare media. Het lichtje brand trouwens wel gewoon waar de kaart in zit.

Wat is DE manier dan?

Alvast bedankt!

Kaart lezer

Als je het doet via een kaartlezer, dan zijn er in explorer (verkenner) altijd drives te zien, ook als er geen kaartje in zit. Hoe ze bij jou heten (drive letter. E: of F: ) weet ik natuurlijk niet.

Doe je het via je foto toestel dan zal hij eerst roepen nieuwe hardware gevonden en na een tijdje je de kans geven de foto's over te zetten.

Eric.

Ja ik weet dat je altijd J: G: etc ziet, ik heb ze allemaal geprobeert te openen maar dan geeft ie dus aan dat er geen verwisselbare media in zit. Is er dus een andere manier het SD rechtstreeks te openen( dus niet via camera)?

Koop bij Blokker een sd kaartje van 1 Gb ( € 15 ) , je krijgt er een kaartlezer bij welke jij op je usb kan aansluiten .

Kaartje er wel goed in ??

Als je het kaartje er goed in doet, dan verandert het beeld in verkenner.

Het heeft dus geen zin op verwisselbare media te klikken.
Het zelfde heb je bij CD-Rom. Als er geen schijf in zit zie je alleen CD-Rom, maar stop je er een schijf in dat zie je welke schijf dat is. Off topic: Helaas gebruiken veel mensen Nero niet goed, zodat alles wat ze branden NEW heet, dus dan weet je nog niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan