Hoe Share-to-web verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickenannemiek

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2003
Berichten
611
Windows XP. Problemen gehad met de (XP) update KB 908531 door Share-to-web van HP.

Ik heb geen nu HP-apparaten meer. Maar vroeger wel. De HPscanner 3500c en de HPprinter 710c. Alles van HP mag van mijn PC.

Alle HP-mappen heb ik van de harde schijf verwijderd. Uit het register ook HP verwijderd. In Conf.scherm/Software niets meer van HP te vinden.

- Ook bij HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products Key van scanner verwijderd.

- Ook de USB ID van de scannner verwijderd in het register.

(Er zullen in het register nog bergen HP restanten staan ben ik bang)

Mijn vraag:
Hoe krijg ik dat Share-to-web van HP van mijn bureaublad. Ik kan er niets mee. Niet deleten, geen eigenschappen opvragen, niet openen, niks. Maar het wordt wel steeds automatisch op het bureaublad weer gezet.

Waar vandaan wordt dat Share-to-web geautostart ?
 
Ook bij msconfig gekeken? (via Start/Uitvoeren en typ msconfig, enter en kies tabblad Opstarten) Kijk ook of er nog HP-mappen staan in Program Files. Misschien nog even de laatste resten verwijderen met Ccleaner + uitleg. Lees ook het bericht van Buffy daaronder!
 
Laatst bewerkt:
Ik had inderdaad ook al bij msconfig bij opstartitems gekeken. Maar niets van HP daar te vinden.

Inmiddels weer een registerkey verwijderd:

"{A4DF5659-0801-4A60-9607-1C48695EFDA9}"="Verzendmap van Share-to-Web

Na herstart PC kon ik het icoontje van de verzendmap verwijderen!

Ik ben al uren zelf bezig met zoeken naar oplossingen zonder resultaat. Nu mijn vraag op Helpmij gezet en dan is het nu ineens opgelost.

Zal deze laatste actie (het verwijderen van de genoemde registerkey) voldoende zijn?
En is er een truc om alle HP-gerelateerde keys uit het register te krijgen? Anders laat ik het zo.
 
Misschien nog even het Ccleanertje draaien? Maar als dat icoontje met een herstart te verwijderen bleek lijkt het me opgelost, toch?
 
Ik zie geen HP-software meer "in beeld" in elk geval.

Bedankt voor het meedenken :thumb: .

Groet, Dick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan