Ik heb een script geschreven dat de resultaten in een tabel weergeeft met in de laatste kolom aankruisvakjes zodat de gebruiker elementen kan selecteren. Ik laat JavaScript eigenlijk een HTML-formulier schrijven met document.write, dit werkt allemaal, ik kan inlezen welke hokjes zijn aangekruist.
De essentie van de functie waar het om gaat:
function ResultsTabel() {
document.write("<html><head>");
document.write("<script type='text/javascript' src='SelectScripts.js'></script>");
document.write("</head><body>");
document.write("<form name='ResultaatTabel'>");
.....
document.write("</table><br>");
document.write("<input type='button' value='Verzend' onClick='AnalyseSelection()'>");
document.write("<input type='reset' value='Reset'>");
document.write("</form></body></html>");
}
De HTML-pagina die door het script wordt gegenereerd verwijst in de <head> naar SelectScripts.js waarin ik het formulier wil verwerken met scripts, maar ik weet niet hoe ik de de variabelen van de JS-file waar deze functie in staat moet doorsluizen naar SelectScripts.js.
Heeft iemand een tip?
De essentie van de functie waar het om gaat:
function ResultsTabel() {
document.write("<html><head>");
document.write("<script type='text/javascript' src='SelectScripts.js'></script>");
document.write("</head><body>");
document.write("<form name='ResultaatTabel'>");
.....
document.write("</table><br>");
document.write("<input type='button' value='Verzend' onClick='AnalyseSelection()'>");
document.write("<input type='reset' value='Reset'>");
document.write("</form></body></html>");
}
De HTML-pagina die door het script wordt gegenereerd verwijst in de <head> naar SelectScripts.js waarin ik het formulier wil verwerken met scripts, maar ik weet niet hoe ik de de variabelen van de JS-file waar deze functie in staat moet doorsluizen naar SelectScripts.js.
Heeft iemand een tip?