Hoe sluit ik de DVD-kabel aan op mijn TFT-scherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicco_himself

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Ik heb gisteren een tft-scherm gekocht (Iiama ProLite E431S).
Nu heb ik er ook een DVI-kabel bijgekocht.
Nu is mijn vraag: hoe moet ik deze aansluiten? (de originele bijgeleverde kabel heb ik al in gebruik en deze werkt goed maar kan ik nu zonder meer deze DVI-kabel aansluiten terwijl het scherm en de pc aanstaat of moet ik eerst beiden uitzetten en kan ik dan pas de DVI-kabel aansluiten???)

b.v.d.
Chicco
:thumb:

Voor alle duidelijkheid, er kan dus maar één kabel aangesloten worden op je beeldscherm. Om je DVI kabel aan te sluiten moet je eerst de PC en het beeldscherm uit doen, vervolgens kun je gewoon de DVI kabel aansluiten....dit bedoel je toch?
P.S Staat dit niet in de handleiding? :rolleyes:

Ja, dit bedoel ik inderdaad :thumb:
In de beschrijving staat niets vermeld mbt het aansluiten ervan. Er staat alleen dat een DVI-kabel aangesloten kan worden alleen niet op welke manier.

Ik heb net even de "oude" kabel uit de pc getrokken en de DVI-kal erin, echter de monitor krijgt geen verbinding :(

Ik ga straks nog eens experimenteren om te kijken op welke manier het wel lukt. (of moet er nog een extra driver voor worden geinstalleerd???)

chicco

Als het goed is moet ie et zo doen dacht ik, lijkt me sterk dat je nog een extra driver moet installeren, succes ermee!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan