hoe snel is pentium M ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theowz

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
hoe snel is een intel pentium M processor 1500 Mhz 512mb intern...?? snap dr ammel nie veel van !

Hij heeft een snelheid van 1500 MHZ zoals je zelf al zegt.Hij is in ieder geval trager dan een Intel Pentium 4 met 1500 MHZ.
Verder hoort 512 Intern niet bij je processor maar dit is het interne geheugen van je systeem.

Hier nog wat info over Pentium M....

http://www.zdnet.be/techzone.cfm?id=27917

Laatst bewerkt:
Prijsvergelijk Toshiba Satellite A50-110 (PM-725 / 1600)

Type processor Intel Pentium M
Snelheid 1600 MHz
Intern geheugen 512 MB
Intern geheugen (max.) 1024 MB
Type geheugen DDR-SDRAM
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 15 inch
Beeldscherm resolutie 1024 x 768
Harde schijf 40 GB
CD lezen
Leessnelheid CD-ROM 24 x
CD branden
DVD lezen
DVD branden
Videokaart type Intel 855GME
Videokaart geheugen 64MB (gedeeld)
Geluidskaart Ja
Aansluitingen Ethernet, TV-out, USB 1.x, USB 2.x, Wireless LAN
Modem intern 56K
PC card 1 x type II
Muis touchpad
Accu Li-Ion
Tablet PC
Besturingssysteem Windows XP
Gewicht 2700 gram
Afmetingen (L x D x H) 338 x 274 x 27-38 mm

Introductie model 2004
Website http://www.toshiba.nl

die wilde ik kope.. vai kieskeurig.nl
maarnu ik hoor dat hij niet zo snel is :(
iemand andere ideeen?

Ik heb een vergelijkbare Toshiba en die is echt heel erg snel.
Waarom moet 'ie zo snel zijn?
Wat ga je ermee doen?

Fonz

ik wil hem gaan gebruiken voor het luisteren en spelel van dvds/cds/sgames zoals quake 3 via i net :) en alles met draadloos internet..
kan dit?

Het spijt me dat ik niet begrijp waarom mensen een laptop kopen om er gigantisch zware spellen op te kunnen spelen.
Daar zijn ze niet voor bedoeld m'n beste.
Wanneer je wilt gamen, koop dan een goeie desktop maar geen laptop.
Luisteren van CD's?
Waarmee dan?
Die speakertjes van een laptop zijn daar niet echt voor bedoeld.
Ik zou, als ik jou was, maar nog eens goed bij mezelf nagaan wat je nu precies wilt en waarom en wat dat mag kosten.

Succes,
Fonz

ik bedoelde cds branden en dvds luisteren met koptelefoon of externe boxjes mn beste..
en wat betreft zware spellen..
vind jij Quake 3 Arena een zwaar spel???

Ik ben geen spelletjes freak, maar ieder spel is zwaar voor een laptop.
Koptelefoon?
Wat jij wil.
het blijkt dat je niet echt om de mening of expertise van een ander zit te wachten, maar toch al besloten hebt dat je een laptop wilt kopen.
Dat moet je dan maar doen.

Fonz

De laptops van tegenwoordig kunnen best wel wat verdragen. Zit op mijn notebook ook rustig redelijk zware spellen te spelen. Als ik dat niet "mocht" doen had het wel op de doos gestaan en hadden ze er geen 128mb ati radeon in gezet

Tevens vind ik het handzamer om een notebook te hebben dan een desktop

Klopt Mario,
maar jij hebt een Ferrari en da's wat anders dan die Tosh waar hij het op wil doen.
Probeer alleen teleurstelling te voorkomen.
Ik denk dat threadstarter alleen op bevestiging van zijn idee zat te asen, maar die kan ik hem niet geven vanuit mijn naam.

Fonz

Klopt Mario, tegenwoordig kan bijna alles op zo'n plank,
maar jij hebt een Ferrari(toch?) en da's wat anders dan die Tosh waar hij het op wil doen.
Probeer alleen teleurstelling te voorkomen.
Ik denk dat threadstarter alleen op bevestiging van zijn idee zat te asen, maar die kan ik hem niet geven vanuit mijn naam.

Fonz

Ik heb inderdaad de ferrari en die is ook meer bedoeld voor meerdere doeleinden. Zo zit er een Mobile Athlon 64bit in.

De toshiba met M processor is inderdaad meer voor andere zaken. De 64mb videokaart is voor games aan de magere kant zeker omdat het shared memory is maar Q3 moet volgens mij te doen zijn (ken daar de systeemeisen niet)

Die van mij is ook wat meer aan de brute kant, maar ik blijf erbij dat het niet de eerste opzet voor het gebruik van een laptop is.
Mijn Centrino tettert ook een aardig eindje weg en het is hardstikke leuk om 's avonds in het park een DVD'tje te kijken met een glaasje wijn.
Maar eigenlijk is het er allemaal niet voor gemaakt, het kan, maar daar is alles mee gezegd.

Fonz

ik zat wel op advies te wachten hor:)
ik ben gewoon op zoek naar n laptop die een btje spelletjes kan verdragen :D thats all:cool:

Dan moet je die Acer van Mario kopen.
Da's een modelletje Ferrari en zo heet íe echt!

Fonz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan