hoe start ik programma´s zonder icoontje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Berichten
509
hoe start ik programma´s zonder icoontje? ik heb na een herinstallatie alleen nog mappen over met bijv. Frontpage. hoe start ik een programma in zo´n gele map op?
 
hoe start ik programma´s zonder icoontje? ik heb na een herinstallatie alleen nog mappen over met bijv. Frontpage. hoe start ik een programma in zo´n gele map op?


Ga naar START - Uitvoeren.
Voer in het tekstveld de naam van het programma.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Hoe heb jij een herinstallatie gedaan?

Alleen met mapjes kom je niet ver. Kans dat de boel (grotendeels) verwijderd is met deze actie.

@Roncancio, als deze programma's verder niet geïnstalleerd zijn kan je typen wat je wil maar dan gebeurt er niks hoor. Vandaar mijn vraag hoe deze herinstallatie gedaan is.
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb jij een herinstallatie gedaan?

Alleen met mapjes kom je niet ver. Kans dat de boel (grotendeels) verwijderd is met deze actie.

@Roncancio, als deze programma's verder niet geïnstalleerd zijn kan je typen wat je wil maar dan gebeurt er niks hoor. Vandaar mijn vraag hoe deze herinstallatie gedaan is.

Daar heb je volkomen gelijk in, maar ik neem aan dat de TS de programma's herïnstalleerd had.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Windows verkenner

Met Windows verkenner naar betreffende map gaan. Dubbelklikken op het programma dat je wilt starten.
 
de bestanden bljken inderdaad zo beschadigd te zijn dat ik alle programma´s eraf gegooid hen. ( In veel mappen 0 bytes via eigenschappen).

bedankt roncancio en van dijken - je suggestie was te mooi om waar te zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan