riccardodeboef
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2002
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 365
Hallo, ik heb al een tijdje problemen met mijn PC. Na verloop van tijd slaat mijn taakbalk vast. Ik kan dan met de onderste balk niets meer doen. Ook START doet niets. Wel kan ik mijn snelkoppelingen op het bureaublad benaderen. Dit probleem heb ik toen op het forum gezet. Ik heb toen adviezen gekregen om anti-spyware programma's te laten lopen. Dit heb ik gedaan, maar helaas zonder resultaat. Ik kreeg toen ook het advies om, als het probleem zich zou voordoen, via CTRL-ALT Delete, de taak te beëindigen van Explorer.exe en dan via Bestand, nieuwe taak uitvoeren een programma te starten.
Hoewel dit eigenlijk niet echt de oplossing is voor mijn probleem, heeft dit me wel al iets verder geholpen. Ik vraag mij alleen af of er een mogelijkheid is de taakbalk (wanneer ik via Taakbeheer "explorer.exe"heb afgesloten en mijn taakbalk dus verdwenen is) weer te laten verschijnen.
Kan dit of is dat niet mogelijk?
Ik hoor het graag! Alvast bedankt voor de moeite! :thumb:
Hoewel dit eigenlijk niet echt de oplossing is voor mijn probleem, heeft dit me wel al iets verder geholpen. Ik vraag mij alleen af of er een mogelijkheid is de taakbalk (wanneer ik via Taakbeheer "explorer.exe"heb afgesloten en mijn taakbalk dus verdwenen is) weer te laten verschijnen.
Kan dit of is dat niet mogelijk?
Ik hoor het graag! Alvast bedankt voor de moeite! :thumb: