Hoe stroom uit USB poorten krijgen nadat PC is afgesloten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CuriousOne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2011
Bij mijn vroegere computers was dit automatisch, maar mijn razer mamba laadt nu niet meer op als de PC afgesloten is. Ik vind dat irritant.

Hoe krijg ik dit voor mekaar? Bij apparaat beheer kan ik niets wijzigen en in de BIOS zie ik eigenlijk ook geen mogelijkheden.

Ik heb Windows 7 en SUSTeK Computer INC. Model M4A77T AMD Chipset Model 770 moederbord?

Alvast bedankt!

Ik snap uw antwoord niet zo goed. Er is niets fout ofzo. Alleen zijn de instellingen van mijn computer zo dat als de computer is afgesloten dat er geen stroom meer naar de usb poorten gaat. Ik zou dat graag veranderen, maar ik snap niet hoe dat op uw manier kan.

Hey!

Volgens mij, ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij kun je dat in je bios instellen =). Dus: Computer opnieuw opstarten, kijken met welke knop je in de bios kunt komen (meestal DEL of F8 ofzo) en daar even rondkijken.

Succes!

Citaat: ''Bij apparaat beheer kan ik niets wijzigen en in de BIOS zie ik eigenlijk ook geen mogelijkheden.'' :D

Ik vond toevallig dit nog bij een Dell XOS 17

NOTE: Certain USB devices may not charge when the computer is powered off or in sleep state. In such cases, turn on the computer to charge the device.
NOTE: If you turn off your computer while charging a USB device, the device stops charging. To continue charging, disconnect the USB device and connect it again.
NOTE: The USB PowerShare

misschien is 1 van deze dingen van toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan