Hoe synchroniseer ik mijn Gmail contacten met mijn Android smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Ik heb 100 adressen toegevoegd in gmail
Ik zou deze personen willen kunnen op bellen langs de gewone weg

Dank

Je kan toch via contacten aanwijzen wat je wilt zien in je mobiel. Of alleen contacten uit de mobiel, of je kan alles toch synchroniseren en dan zie je alle contacten die je hebt.

Dus bij contacten op instellingen klikken en dan aanwijzen welke contacten je wilt zien.

Je kan toch via contacten aanwijzen wat je wilt zien in je mobiel. Of alleen contacten uit de mobiel, of je kan alles toch synchroniseren en dan zie je alle contacten die je hebt.

Dus bij contacten op instellingen klikken en dan aanwijzen welke contacten je wilt zien.
Kan je een screenshot sturen aub , Ik veronderstel dat ik dit niet vanuit mijn gmail moet doen maar vanuit mijn gmail contacts

Kan je een screenshot sturen aub , Ik veronderstel dat ik dit niet vanuit mijn gmail moet doen maar vanuit mijn gmail contacts

Ik heb wel gmail maar heb daar weinig in staan. Ik weet dat je je contacten kan laten zien op verschillende manieren. Mijn smart heeft bijv. 2 simkaarten en ik kan kiezen tussen beide, tussen de ene en de andere, maar ook contacten van facebook en dergelijke. Je kunt dus synchroniseren wat je wilt.
Screenshot laat ik dus niet zien ivm privé adressen en zo.

Lees de link van Mik maar eens goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan