Hoe systeemherstelpunten verwijderen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter umiak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

umiak

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2003
Hallo,

Ik heb mijn laptop verkocht en zogoed als opgeruimd.

Heb windows-xp.

Nu wil ik vorige systeemherstelpunten verwijderen zodat de persoon die de laptop gekocht heeft niet terug kan in de tijd.
Is dat mogelijk?
Alvast bedankt.

Hoi...

deze computer>rechter muis hdd>eigenschappen>schijfopruiming>meer opties>onderaan systeemherstel,alle herstelpunten verwijderen behalve de laatste>opruimen.
succes

Waarom geen schone instalatie btw?

Laatst bewerkt:
Hoi...

deze computer>rechter muis hdd>eigenschappen>schijfopruiming>meer opties>onderaan systeemherstel,alle herstelpunten verwijderen behalve de laatste>opruimen.
succes

bij eigenscahppen staat er geen schijfopruiming?? wel systeemherstel....

schone installatie.....ja..moet dit ook kunnen?

Hoi...

succes

dit is de correcte wijze :

Ga eens naar Start -> Alle programma's -> Bureau accessoires -> Systeemwerkset -> Schijfopruiming (disk cleanup in het Engels). Selecteer de gewenste partitie in het dialoogvenster dat verschijnt en wacht tot de wizard klaar is je schijf te analyseren. Eenmaal klaar (dit kan gemakkelijk vijf of meer minuten duren, onderbreek het analyseren niet en laat je niet ontmoedigen door de voortgangsbalk, welke niet correct is) kan je op het tweede tabblad (meer opties) bij Systeemherstel via de knop aan de rechterkant van het scherm alle herstelpunten (buiten het laatste) verwijderen.

dit lukte me wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan