Hoe taakbalk veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo

Ik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd en ook een programma rocketdock.
Miss kennen jullie het wel het is die balk die de imac en andere apple's hebben met icoons erin.
En ik had normaal mijn taakbalk aan de zijkant maar heb hem nu aan de bovenkant geplaatst.
Weet iemand miss hoe ik die helemaal anders kan maken bijvoorbeeld van windows vienna zo heel smal.
Kan iemand mij daarmee helpen?]
Mvg ricie

eigenschappen > kleine pictogrammen gebruiken?

ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat je bedoeld, kan je je vraag wat duidelijker maken?

haha ok ik zal het beter uitleggen, atans proberen, d emeeste informatie is meer een bijzaak, de hofdzaak is dat ik de taakbalk wil veranderen, Je heb bij windows 7 die grote rechthoekige, en kan ik die veranderen dat hij eruit ziet als bijvoorbeeld die van windows vista, zo duidelijk genoeg?

dat doe je zoals ik al eerder beschreef: rechtermuis op taakbalk, eigenschappen, en dan zet je een vinkje voor kleine pictogrammen gebruiken

Ja dat heb ik gedaan maar, at verandert alleen de pictogrammen van grote, ik wil als het kan mijn hele taakbalk veranderen

o bedoel je soms de iconen op de taakbalk?

ga dan naar taakbalk > rechtermuis > eigenschappen > en dan zie je ergens op die pagina 'taakbalkknoppen' staan, met een dropdown menu... selecteer in die dropdown 'nooit combineren'..

ik hoop dat dat is wat je bedoeld? anders weet ik het echt niet.

(misschien een plaatje toevoegen?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan