Hoe te beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Hoi
Ik wil ook vb gaan leren maar mijn vraag is hoe zijn jullie begonnen om het te leren en hebbe jullie nog tips voor een script kidy
P.s ik weet er hellemaal nix over :3

Gr m4dc0w344 Scriptkidy

Tutorials volgen op Youtube?
Rickschravendeel ofzo heeft wel mooie videoś ;)

Is er ook ergens een nl guide ben nu op vakantie met 50kb per sec dus duurt een jaar voor zon filmje

Gewoon veel oefenen, en als je iets niet weet: opzoeken. Daar leer je best veel van. :)

@JoZ1 ja maar ik weet egt hellemaal nix dus ik ben een beetje aan het rond kijken waar ik meot of kan proberen

ik heb nu microsoft visual basic 2010 express moet ik die hebben om te beginnen ?

zijn er ergens guide ervoor want het is niet egt makkelijk XD

(ik voel me nu dom XD)

Je kan bij 'Get Started' kijken (een tabje op de startpagina als je Visual Studio opstart).
Dan zie je dit:

78358079.jpg

@gast0224

jaa maar daar leggen ze niet uit wat je moet doen enzo

http://users.skynet.be/leraarinformatica/cursussen/visualbasic/
is wel makkelijk maar hij vertelt niet hoe ik het meot doen

ik snap er egt nix van want als ik klik op new project dan laat ie me kieze maar ik weet niet wat het verschil is tussen die al en dan zie je voor beelden waar ik van denk ziet er makelijk uit maar waar moet ik die in vullen ?

Heb je mijn links al gezien? Van 'Get Started' ? Daar wordt veel uitgelegd.

Probeer trouwens iets betere zinnen te maken, ik snap er niet veel van :rolleyes:.

Start eens met een 'Windows Form Application'. Dan kun je controls uit de toolbar d.m.v. drag & drop in je form slepen.

srry ben dyslextie dus heb moeite ermee plus ben een klein beetje vrustreerent dat het niet lukt
plus nog slom internet dat help ook niet egt

Dat weet ik, maar ik heb toch uitgelegd dat je die kan vinden op de startpagina van Visual Studio.
Dus als je Visual Studio start.

Onder de tab: Get Started

Laatst bewerkt:
laat maar ik heb het al
ik heb nu iets dat heet kids corner luekt me makelijk en ik hat te snel gepost voor ik las XD
toch bedankt

joz1
gast0224
XLThunder

Goedzo. Zet je 'm even op 'Opgelost' ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan