Hoe te branden??

Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused: Ik snap er helemaal niks meer van hahaha, ik kan maar een file tegelijk inladen, het md0 en mds bestand krijg ik niet open, en ik heb al een dvd verprutst met dat (***) programma Alchol 120%, dus om er nu weer een dvd tegen aan te gooien:rolleyes:, jammer dat het zo ingewikkeld is.;)
 
er is een makkelijkere manier ;) gewoon kopen die games.

het is dan of proberen wat dat mdf file doet na branden of ....................
 
Ik zie het al!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik het mds bestand van 5 kb?? inlaad in Dvdecrypter dan geeft hij een grootte aan van 4.543 mb, dus dat is wel het goede bestand, dan ben ik er wel uit denk ik, ga ik toch maar het mds bestand branden, thanks Ron :thumb: Ik meld hier nog wel even of het ook echt gelukt is.;)
 
Hij doet het!!! Ik heb het .mds bestandje ingevoegd bij Dvdecrypter en hem gebrand, en het werkt!:thumb:
 
Echt wel!!!!!

sorry voor de late reactie, maar kreeg vandaag pas mijn emailnotificatie van Helpmij binnen.:confused:
 
:eek: kan gebeuren..... maar toch nog ontvangen, wilde al bijna mijn provider lastig gaan vallen hahahah!
 
Geplaatst door Lerosa
:eek: kan gebeuren..... maar toch nog ontvangen, wilde al bijna mijn provider lastig gaan vallen hahahah!

neuu er zijn mensen die van topics van 4 maanden geleden een notificatie gehad hebben :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan