Hoe te verwijderen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nrouno

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2001
Ik heb in mijn spelbesturingen / toevoegen, al een heleboel joysticks staan die ik er zelf heb aan toegevoegd , maar niet werken, nu zou ik die er graag weer tussen uit doen , maar ik weet niet hoe ? en waar ?

Ga naar apparaatbeheer en daar kun je ze allemaal verwijderen.

Configuratiescherm/ Systeem/ Hardware/ Apparaatbeheer, en dan spelbesturingen ? ik zie daar nergens een lijst met spelbesturingen staan ?? of zit ik verkeerd ?

Daar ben ik geweest, maar ik zie daar niets staan om mijn joysticks te verwijderen ??

Kun je de joysticks daar zelf ook niet zien?

nee, alleen standaard spelpoort, maar daar staat niets bij.

Verwijder eens deze en start de computer opnieuw op met je huidige joystick erin.

Als ik de spelpoort verwijder , en ik start de pc terug op , staat hij er terug bij ?

Als ik op Spelbesturingen klik in het configuratiescherm zie ik ook een optie om te verwijderen. Hoe zit dat?

Groetjes,
Bennie

Hij verwijderd dan wel de joystick van de spelpoort, maar niet uit het menu toevoegen .

Ga met de verkenner naar de map:

C:\Windows\system32

Spoor het bestand joy.cpl op en hernoem het bestand (bijv.: joy.cpl.oud).

Start de PC opnieuw op.

Groetjes,
Bennie

Nu heb ik tweemaal spelbesturingen in mijn configuratiescherm staat ?

???

Ga wederom naar de:

C:\Windows\system32

Hoe vaak zie je daar:

joy.cpl

staan?

Als je op de icoontjes klikt, krijg je dan ook van beide dezelfde inhoud te zien?

Groetjes,
Bennie

ik zie er twee staan , ééntje met oud , en ze hebben beide de zelfde inhoud.

Kan je die waar "Oud" achterstaat naar de prullenbak verplaatsen? Start opnieuw op.

Typ dan regedit in start\uitvoeren: [enter]

Navigeer naar de volgende sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MediaProperties\PrivateProperties\Joystick\OEM

Zie je meer submapjes behalve dan mapjes die beginnen met VID en SideWinderAutoDetect?

Groetjes,
Bennie

heb bestandje oud weggegooid, er staan alleen maar vid bestanden in en sitewinder autodetect geen submapjes ?

Tja, er is iets corrupt, maar wat?

Ga eens naar apparatbeheer. In het menu Beeld klik je op verborgen apparaten weergeven. Klap besturing voor geluid en spelletjes open. Zie je daar de verwijzingen staan?

Klap stuurporgramma's die niet Plug & Play compaitble zijn op. Zie je daar iets tussenstaan van je joysticks?

Groetjes,
Bennie

Nee ik zie daar niets van joysticks tussen staan ? het is voor mij ook een raadsel !! Alvast erg bedank voor je geduld en tijd .

Vriendelijke groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan