hoe te zien wat voor videokaart ¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Beste helpers,

Van een kennis gekregen een video kaart , hij heeft een nieuwere in laten zetten.
Maar hij weet niet wat voor een hij had .

Ik heb gekeken maar zie niet wat voor mij herkenbaar is om wat voor merk het gaat.
Iemand die het wel weet. ¿

zie plaatje

b.v.d.
gr. Marcel

Bijlagen

• video kaart 2 (Small).JPG
    video kaart 2 (Small).JPG
    73,7 KB · Weergaven: 42
Is zo niet even te zien, waarschijnlijk als je het koelblok eraf kunt krijgen, kom je met de GPU chip verder. Let op die dingen kunnen wel eens gelijmd zitten, dus dan krijg je hem er niet meer op. Het lijkt me beter deze in een pc te stoppen, waar de drivers van de vorige kaart al verwijderd zijn. 1. Windows herkend de kaart . 2 of je gebruikt Everest Home Edition om te kijken of die hem herkend.
http://www.majorgeeks.com/download4181.html

MX 440

staat er wel op,, dus dat zou dan van NVidia zijn.
Oke bedankt voor je snelle reactie.
Nu zou ik deze voor hem via internet willen verkopen, hoe veel zou zo,n kaart mogen kosten ¿

gr. Marcel

Neen dat is veel te duur, zoveel koste die meschien een paar jaar geleden maar nu zal je er idd niet veel meer als 15 euro van krijgen. De vraag ernaar is ook al heel klein.

voor die prijs zou je ongeveer een nvidia 6600gt kopen die kost (145 euro) NIEUW, en daarmee kan je tenmiste nog de recentste games spelen met een geforce 4 niet.

Deze kaart heeft voorheen op zijn computer toch de spellen Battlefield vietnam, nfs 2,
GTA Andreas kunnen spelen...
Zo slecht wat die dus ook niet...

Ik weet ook niet de waarde van 2e hands, dus zal ik wel afgaan op jullie advies..

gr. Marcel

Dat scheelt inderdaad wel veel,,, de link die ik dan aangaf loop dan in principe heel wat achter.

Bedankt voor deze link.

gr. Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan