Hoe torrents seeden op torrentsite?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo87

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Berichten
47
Hey Guys

Ik ben nieuw met torrents
Nou heb ik op een site zal de naam prive houden
Ik heb het bestand geupload en nu moet die dus geseed worden
Nou staat er dat de torrent invisible blijft tot dat ik hem zelf eerst download
Maar als ik hem vervolgens wil downloaden doet hij het niet omdat er geen seeds zijn
Kan iemand mij dit uitleggen hoe dit op te lossen is snap het niet helemaal

dit staat bovenaan de pagina: to start seed download the torrent off this page and add it to your client and tell it where data it shuld seed is ...


Grtz marco
 
Laatst bewerkt:
je moet hem downloaden op de exact zelfde plaats als dat je het complete bestand dat je in een torrent hebt omgezet hebt staan. stel dat je dus een bestand henk.rar hebt geupload, zet je henk.rar op je bureaublad, vervolgens download je de torrent en klik je opslaan op bureaublad, hij zal dan gaan checken en zien dat henk.rar al helemaal compleet is en automatisch gaan seeden.

oftewel de bestanden die je upload (en nu dus via torrent download) moeten zich in de downloadlocatie bevinden.

dan ga je automatisch seeden en zal het nog even duren voordat de torrent zichbaar is, dus even geduld want het duurt soms wel een tijdje voordat hij zichtbaar is, ook al ben je aan het seeden..


p.s. torrent zijn legaal mits het geen copyright bestanden zijn, of je toestemming van de auteur heb, ik ga er dan ook vanuit dat je een legaal bestand download aangezien wij hier niet helpen met illegale praktijken (even for the record ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan