hoe trojan.brisv.A!inf verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wij2en

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
Berichten
16
hallo, ik zit dus opgescheept met dit virus, iemand enig idee hoe ik het er af kan krijgen?
graag beetje simpele uitleg want ik weet geen bal van computers.
virus is erop gekomen door gebruik van lime wire, heb dit programma inmiddels verwijderd.

wie kan me helpen??
 
hoi,
ik heb deze dingen gedaan, maar hij geeft aan dat er niets is gevonden,
dus dit werkt voor mij helaas niet
 
Try Hitman 2 is.
Tjaa als het uiteindelijk toch nog niet werk en als je alle programma's hebt geprobeerd kun je het beste je bestanden backuppen en windows opnieuw installeren.:thumb:
 
Try Hitman 2 is.
Tjaa als het uiteindelijk toch nog niet werk en als je alle programma's hebt geprobeerd kun je het beste je bestanden backuppen en windows opnieuw installeren.:thumb:

Hitman pro zorgt vaak zelf voor nog meer problemen, het beste is om een hijack te maken.

Windows opnieuw installeren??:shocked:
Gewoon hijackje plaatsen op nucia en het is zo weg.
 
Het verdwijnt niet zomaar hoor.
Duurt langer om een Hiijack log te bestuderen als om windows opnieuw te installeren! ;)
 
Dat denk jij:)
en software installeren na opneiuw installeren gaat 1 2 3?

Neem maar van mij aan, hijack gaat veel sneller en is gewoon beter!
 
Als je een beetje verstand hebt van computers weet je ook dat je met windows tools een image kan maken van AL je vertrouwde PROGRAMMA register files, en ALLES (dus ook de TMP) bestanden kan backuppen. Draai het programma na het herinstalleren en hij zal alles voor je doen.

Werkt bij mij echt perfect, Duurt zo dus helemaal niet lang om je vertrouwde oude programma's gewoon weer te kunnen gebruiken!:shocked:
 
ik kom er totaal niet uit, iemand anders nog andere niet te moeilijke tips?
anders geef ik hem eerdaags ff af bij een computershop moeten die het er maar ff afhalen
 
ik heb de comp gestart in de veilige modus, vervolgens,de bestandjes opgezocht, die stonden, bij onvoledige downloads van limewire. de prullenbak ingedaan en deze geleegd.
als ik nu in de geschiedenis map kijk van norton, is bij een paar meldingen van het virus komen te staan dat hij is verwijderd:). ik heb de nummers echter een paar keer geprobeert te downloaden, dus hij geeft ook nog enkele malen aan dat het virus er nog is.
maar de nummers met het betreffende virus heb ik van de comp gegooid, dus ik zou nu niet meer weten waar ik ze moet zoeken, volgens mij staan ze er niet meer op.
is om gek van te worden:confused:
iemand nu nog tips??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan