Hoe tv kijken op de 2de monitor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke47

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik heb de laatste Aldi PC gekocht.

Nu heb ik op beide monitoren beeld. Eerst op beide monitoren dezelfde weergaven, dus kreeg als ik typte dit op beide schermen te zien.

Na wat gewijzigd te hebben zie ik nu op het 2de scherm alleen de afbeelding van het bureaublad van de 1ste monitor zonder snelkoppelingen.

Hoe/waar kan ik nu instellen dat ik op de ene TV kan kijken en op de andere wat anders kan doen?

Wie helpt?

Klinkt als of je de juiste instelling hebt.
Kan je wel met je muis van het ene scherm naar het andere?

N.b. afhankelijk van je beeld scherm instellingen zou het zo kunnen zijn dat je naar links moet om op de monitor is mogelijk rechts van de andere staat te komen.
In het configuratie scherm, onder beeldscherm, tabje instellingen kun je dit aanpassen, klik gewoon op een van de twee schermen en sleep heb in naar de locatie zoals ze fysiek bij jou staan.

T.a.v. je vraag, open een applicatie, kijk links boven of je scherm op maximaliseren staat (dubbele monitortje), zo ja klik er op, beeld wordt waarschijnlijk kleiner, maar nu kan je het (op de blauwe balk klikken en vasthouden) naar je andere monitor verslepen en hier weer maximaliseren.

Hartelijk bedankt voor de hulp.

Ik moest inderdaad het scherm minimaliseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan