hoe update van 79.11 naar 169.21

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvp

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
hallo allemaal
ik heb het probleem als ik om het even welk spel ik speel een bleuscreen krijg met het probleem met nv4_disp. er is mij hier verteld geweest dat ik mijn videokaart moet updaten. ik weet eigenlijk weinig (niets) van laptops en pc's. en zoals velen wil ik mijn laptop niet omzeep helpen. mijn probleem is nu ik wil dus mijn videokaart updaten, de enige updates ik vind op de nvidia site is 169.21 forceware. is dat die dat ik moet installeren? maar waarom noemt dat forceware? en ik heb ook altijd gehoord dat je eerst de oude moet verwijderen (dat kan je doen door naar software te gaan in je configuratiescherm. en kan ik dan die verwijderen (zie foto)
rc2jkwowsx5galp1o5or.bmp

(is het dan dit dat ik moet doen)
- heb al ??? 169.21 gedownload (btw is dit mijn driver?)
- na verwijderen ouden driver (zie screenshot) laptop heropstarten
- die 169.21 installeren
- laptop heropstarten

zouw ik dat moeten doen

sorry dat ik hier zo dom in ben maar ik weet echt niets hierover en als velen zouw ik mijn laptop niet naar de zak willen helpen xD

alvast bedankt
groetjes mathieu

je doet het al goed hoor.
en ja dan de nieuw er op heb verder niets toe tevoegen.
dus zo dom ben je dus niet :thumb:

je doet het al goed hoor.
en ja dan de nieuw er op heb verder niets toe tevoegen.
dus zo dom ben je dus niet :thumb:

hi bedankt ;) weet je ook of ik daardoor de nv4_disp error wegkrijg als ik css of om het eens welk ander spel speel?

groetjes mathieu

De melding is inderdaad van je videokaart driver. Het kan inderdaad, door het opnieuw installeren van de driver of een nieuwere versie, het probleem oplost.

En voor de rest mag je hier verder gaan.
Het is gebruikelijk om in één topic te blijven, en niet een nieuw topic te openen over hetzelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan