Hoe upgrade office 2003 naar2007 prof plus,graag email behouden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

uweslankheid

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Ik wil gaan upgraden van Office 2003 naar 2007 prof. plus. maar weet niet welke installatie ik moet doen. Upgrade uitvoeren of aangepast? Nu heb ik Outlook Express en ga naar Outlook.
Belangrijk is dat ik niet mijn mails en contactpersonen kwijtraak door deze installatie.
Hoe doe ik dit het beste?

Eigenlijk gebruik ik alleen Word, Excel en Outlook, ik weet eigenlijk niet of ik nog iets anders nodig heb.

Outlook express en Outlook zijn 2 verschillende programmaas en hebben niks met elkaar te maken.
Na je upgrade zal je mail nog steeds in je oude Express zitten en gaat niet vanzelf ofzo naar Outlook.

Dat klopt niet helemaal volgens mij, pas geleden op mijn andere pc was daar ineens outlook toen ik office 2007 installeerde. Hoe kan dit dan? Heb ik toen iets verkeerd gedaan?
Anyway ik wil WEL graag outlook ipv Outlook Express op mijn laptop maar dan wel met behoud van mails en adressen, hoe doe ik dit?

Gr J.

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat het eigenlijk niet uitmaakt of je een schone installatie doet of over 2003 heen zet om het zo maar te zeggen. Naar mijn idee raak je bij beide opties je gegevens kwijt.
En dat je na installatie van Office Outlook hebt is normaal natuurlijk. Outlook Express kan je verwijderen of gewoon niet gebruiken en de accounts verwijderen.

Naar mijn idee raak je bij beide opties je gegevens kwijt.

Maar je kunt toch gegevens importeren? Komen dan niet behalve je pop instellingen alle oude mails weer binnen?
Ik heb een eigen bedrijfje en kan het me niet permitteren dat ik al mijn emails en adressen verlies...

Is hier geen oplossing voor?

Ok bedankt, ik ga dat straks eens rustug bekijken.

Nog 1 vraag: Kan ik Outlook Express naast Outlook gebruiken? Dan kan ik altijd mijn oude mailtjes op O.E. nog eens lezen en de nieuwe mails via O. binnenlaten komen.

Of werkt dit niet?

Alvast bedankt!

Wat wil je precies?
Als je je mail hebt opgehaald dat je deze ook nog in Outlook Express op kan halen? Dan zou je een kopie op de server moeten laten staan. Dat kan je wel instellen in Outlook maar nogmaals ik werk er niet mee dus ik weet niet waar maar wel dat het kan.

Wat wil je precies?
Als je je mail hebt opgehaald dat je deze ook nog in Outlook Express op kan halen? Dan zou je een kopie op de server moeten laten staan. Dat kan je wel instellen in Outlook maar nogmaals ik werk er niet mee dus ik weet niet waar maar wel dat het kan.

Het liefst wil ik alle oude mails die ik in Outlook Express heb, nog kunnen bekijken wanneer ik dat wil. Als ik Office 2007 installeer komt er volgens mij Outlook op de C schijf te staan. Daar wil ik in principe mee verder gaan als mail programma. Hoe moet ik dan de gegevens (mail en adressen) importeren in Outlook, want ik begrijp nu dat dat niet automatisch meegaat in de installatie...

Als je Outlook installeert dan blijven je oude e mails in Outlook Express gewoon staan hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan