hoe van nero expres naar nero burning rom ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
IK heb bij mijn dvd-brander nero 6.6 expres OEM bijgekregen.

Nu wil ik echter dvd-multisessie dvd's gaan branden, maar daar heb ik blijkbaar nero burning-rom voor nodig.

Kan ik dit apart downloaden ofzo ?

Hoi Karine,

Normaalgezien heb je Nero Burning Rom niet nodig voor Multisessies te branden, want een multisessie is eigenlijk niets meer dan het niet sluiten van de dvd na een eerste keer gebrand te hebben. Bij het scherm net voor het eigenlijke brandproces zou je dit moeten kunnen aangeven. In Nero 7 ziet het er zo uit:
nero_express_7_no_close.gif

Je zou normaalgezien iets gelijkaardigs moeten hebben bij jouw Nero 6.

Ik heb wel een probleem met dat soort ingeknipte versies.... vaak vallen er functies weg en dat vind ik niet bepaald leuk. Kan je Nero Burning Rom via het menu start openen of staat het er helemaal niet bij?

James :)

Opgelost.

Burning rom staat er niet bij omdat het een oem versie is.

Ik heb een nieuwe volledie versie geinstalleerd, en nu heb ik dus alles.

Alvast bedankt voor de hulp.

Nee nee, was maar een uitspraak.

Alles opgelost.

Misschien toch nog een vraagje.

IK heb een videobestand en een srt-bestand.
Dit zou ik nu als een film met ondertiteling(str-file) op een dvd willen branden.

Is dit makkelijk uit te voeren ?

Nee, simpel is anders.

Ik weet niet hoe goed je engels is, maar je moet dit eens even lezen... Ik kom tot de conclusie dat je het er niet zomaar bij kan voegen...

Verder ben ik niet bekend met ondertitels :o

Je zal ze (denk ik) eerst bij op de film moeten zetten en dan die film branden met nero vision express...

James :)

Zo moeilijk is dit niet, je moet alleen goed opletten en niet te snel willen. Kijk eens op deze nederlandstalige site extra dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan