Hoe van office 2007 beta naar office 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE ELiTe

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Dag

Heb tijdens de beta-release van office 2007 deze ook direct geinstalleerd.
Nu heb ik me de originele nederlandse office 2007 pro gehaald en wou die over de beta zetten. Maar dit gaat niet, ik zou eerst de beta moeten uninstallen wat voor mij een ramp zou zijn voor mijn mails en mijn agenda items. Ik heb ook geen pda meer om mee te synchroniseren en wanneer je een backup maakt van mails dan ben je meestal de datums kwijt en weet je niet of die al gelezen zijn of niet.
Weet iemand hier een goede oplossing voor

Je mails e.d. worden toch niet verwijderd als je office verwijdert? Die staan volgens mij gewoon ergens opgeslagen en bij een nieuwe installatie kun je dan zo weer een import doen.

Ja ok
maar ben je daar echt zeker van want het zou echt een ramp zijn om die kwijt te zijn

Volgens mij kun je in outlook zelfs gewoon alles exporteren. Niet als losse items, maar je complete mailbox in een keer. Die kun je bij een nieuwe installatie dan zo weer importeren. Ik heb hier zelf geen outlook geinstalleerd, dus ik kan het helaas niet voor je controleren, maar volgens mij is het zeker mogelijk!

ok, ik ga het es proberen, wish me luck:eek:
ik hou je op de hoogte

het is me geluk. Met veel angstzweet dan toch geprobeerd en voor de zekerheid enkele outlook backup software afgehaald. Maar het ging allemaal vanzelf.
Erg bedankt Sauria voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan