Softwarefreak
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2005
Hoi..
Heb een vraag.. zal eerst even wat uitleggen voor er vragen komen.
Ik heb een Netwerkschijf met onboard FTP. Dit is een BuffaloLinkstation HD-H160LAN
Een XS4all abonnement en een Speedtouch 716v5 WL
Heb nog een vaste Pc en een laptop (wireless).
De router heeft een DHCP en een range van 3 adressen, firewalletje aan, en ftp juist geconfigureerd voor de netwerkschijf.... enz..werkt allemaal 100%
De FTP server op de netwerkschijf is zo geconfigureerd dat de gebruikers maar in 1 locatie kunnen downen, met wachtwoord beveiliging, en only read access...enz is verder wel redelijk beperkt.
Maar voor wat vrienden in de prive sfeer veilig genoeg.
Maar hoe veilg is het nu als ik dit adres openbaar maak, wat zou ik beter kunnen doen.
BVD....
Heb een vraag.. zal eerst even wat uitleggen voor er vragen komen.
Ik heb een Netwerkschijf met onboard FTP. Dit is een BuffaloLinkstation HD-H160LAN
Een XS4all abonnement en een Speedtouch 716v5 WL
Heb nog een vaste Pc en een laptop (wireless).
De router heeft een DHCP en een range van 3 adressen, firewalletje aan, en ftp juist geconfigureerd voor de netwerkschijf.... enz..werkt allemaal 100%
De FTP server op de netwerkschijf is zo geconfigureerd dat de gebruikers maar in 1 locatie kunnen downen, met wachtwoord beveiliging, en only read access...enz is verder wel redelijk beperkt.
Maar voor wat vrienden in de prive sfeer veilig genoeg.
Maar hoe veilg is het nu als ik dit adres openbaar maak, wat zou ik beter kunnen doen.
BVD....